Пропускане към основното съдържание

The 10 Best Books of 2017







                   Здравейте приятели!
      След много маене, мислене и няколко прочетени статии от този тип, най-накрая се реших и ще се пробвам. За първи път ми е и честно казано, нямам си напредстава какво ще се получи, но все пак....

През тази година имах късмета да прочета наистина много добри и смислени книги, открих и такива, които си мислих че няма да ми харесат, но останах приятно изненадана от себе си.
 Много ми е трудно да избера само 10 книги, нооо... ще се постарая.
И така без повече да се отплесвам, започвам отзад напред.


--- --- --- --- ---
  
10. "Смъртни белези" от Вероника Рот    
       Издателство: Егмонт 
  
 "Смъртни белези" беше първата книга която прочетох от тази авторка, признавам си че другата й поредица "Дивергенти" не ми допадна като четох анотацията на книгите, а филмите хич не искам да ги коментирам. И ако трябва да бъда до-край честна и за тази не бях много сигурна защото по-принцип не съм много по-историите свързани със космоса и такива подобни, но какво вече споменах останах изненадана. Много ми хареса и нямам търпение за продължението. 






 
9. "Дневникът на Ане Франк" от Ане Франк  
         Издателство: Sky Print 

От много дълго време исках да прочета дневникът й и ето че тази година най-накрая се реших и го направих. Тази книга е като лична изповед на едно 15г. дете и това как само защото е еврейка не трябва да живее.  
Има най-различни мнения за тази книга, половината казват че е фалшификат, а другата че е истина, мен не ме интересува дали е реална или не, но нека не се лъжем историята е много докосваща, а и във всяка лъжа има и капка истина, както и обратното. 






8."До всички момчета, които съм обичала" и "P.S. Все още те обичам" от Джени Хан
          Издателство: Ибис 

 Да, тук фактически са две книги, но пък са от една поредица, а и не мога да избера една от тях. И двете книги, са много сладки, но не прекалено, историята е лека, разтоварваща, приятна и на моменти забавна и все пак поучителна. 
 
 
















 
 
 7.  "Брит-Мари беше тук" от Фредрик Бакман      
        Издателство: Сиела 

 Фредрик Бакман, стана един от любимите ми автори през тази година, той пише по-един много омайващ и зарибяващ начин, които не ти дава право да спреш да четеш преди да си стигнал до последната страница на книгата и "Брит-Мари беше тук" е точно такава.
Тук имаме една доста интересна и все пак странна жена, която не иска да се мести в друг град но го прави, също така тя не обича футбола, но ще стане футболен треньор иии... който все още не я е прочел да го направи.







6. Поредицата " Дете на пустинята" от Олуин Хамилтън  
      Издателство: Егмонт

 Тази история е невероятна лично аз не бях чела нищо в което действието да бъде в пустинята. Амани и Джин са супер готини, екшън има и е супер готина история. Спечели ме още в началото, стилът на авторката е много завладяващ и не натоварващ.











5. "Кралят Демон" от Синда Уилямс Чайма 
         Издателство: Емас 


Първо вижте тази корица, невероятна е, а и няма как тя е произведение на невероятните ContureKreative. 
Историята ми беше доста интересна и това което ми направи впечатление са странните имена които имат героите. Първите 100 страници ми бяха някак странни и разбъркани, но след това става наистина много интересно. И това продължение нямам търпение да бъде във ръцете ми. 







 4. "Четирите цвята на магията" от В. Е. Шуаб                                                     Издателство: Емас 

Започвам от там че стане ли въпрос за Англия, веднага полудявам, просто обожавам всички английско. Тук си имам не един а цели 4 Лондона. (дано се пише така)  Супер интересна история, която ми стана любима още от 1-та страница, нямам търпение да дойде края на Януари и да държа в ръце и втората книга. 
Другото е корицата, погледнете я... пак я погледнете, невероятна е... Conture Kreative!!! 😍 










3. Поредицата "Стъкления трон" + "Острието на Асасина" от Сара Дж. Маас 
     Издателство: Егмонт

От всички изненади, тази беше най-голямата за мен, защо ли... ами дълго време си мислих че тази поредица няма да ми хареса, абе просто не са моите книги. Но след като прочетох първата книга аз просто заобичах поредицата, та чак до маниакалност. Няма какво повече да кажа освен, отбор Селена и отбор Каол са моите хора, а после всички останали. 

 
  
         

















  2. Поредицата "Проклятието на Воронина" от Цветелина Владимирова 
      Издателство: Orange Books  
     
 Прекрасна поредица, от която не мога да избера само една книга, и освен това авторката е българка.  
  Вестители, Пазители и Благословени, имаме си от всичко... ОБОЖАВАМММ ЯЯЯЯ!!! 













1.  "Толкова близо до хоризонта" от Джесика Кох              
                               Издателство: Емас 

Тази книга е просто съкрушителна и удивителна. Истинска история за това колко може да преживее един човек, че и отгоре и за това колко лоши можем да бъдем по-между си. Тази история ме накара да изпитам всяка една емоция за която можете да се сетите, ще остане във сърцето ми завинаги. 












Така ето и моя топ 10, беше ми изключително трудно да избера точно 10 затова на места има по-две, но пък са свързани една с друга. 
Реших освен тези 10, отделно да добавя още 3 които заслужават да бъдат прочетени.



❆ "Ние, артистите. Любимци на публиката" от Емилия Радева
    Издателство: Книгомания 

Емилия Радева пише книга за всички наши актьори със които е работила през кариерата й. Тук тя ни запознава със една по-различна страна от тях и от това което виждаме по-телевизията. Освен това в книгата има доста богат снимков материал. 









❄ "Искам те" от Федерико Моча       
         Издателство: Sky Print  
  
Както споменах и във ревюто си, втората част ми хареса, повече от "Три метра над небето", историята е писана за тинейджъри, такава е и темата, но мисля че всеки един който обича такъв тип книги би му харесала. Тук са засегнати теми, за приятелството, различните типове връзки и тук вече виждаме как главните герои израстват и стават по-отговорни на моменти.








❄ "Рандеву в Кафе дьо Флор" от Каролине Бернард 
       Издателство: Емас 

  Още една прекрасна и много силна история, за това как две жени във много различни епохи в които живеят, трябва със много труд и упорство да постигнат това което искат и което им се полага. Обожавам този вид истории. 












--- --- --- --- --- 

 За първи път правя такъв вид пост и се надявам да ви е било интересно. Както споменах във началото, тази година наистина прочетох невероятно добри книги, сега като се замисля има едва 2-3 които не ми допаднаха и очаквах повече и все пак не съжалявам че ги прочетох. Нямам търпение да видя какво ще ни предложат всички издателства през новата 2018г. 



                    
                                Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ