Пропускане към основното съдържание

"Острието на Асасина" от Сара Дж. Маас






    Здравейте приятели, днес съм тук със мнението си за една много любима моя поредица а именно, предисторията на "Стъкления трон" на невероятната Сара Дж. Маас, "Острието на Асасина".
                          Издателство: Егмонт
                          Цена: 19.90 лв.



--- --- --- --- ---

     АНОТАЦИЯ:


С едно завъртане на острието се ражда легенда…
Селена Сардотиен дължи репутацията си на Аробин Хамел. Той я приютява в Гилдията на асасините и я научава на всичко, което й е необходимо, за да оцелее.
Враговете на Аробин се крият навсякъде – от покривите и мръсните вертепи на Адарлан, до далечни острови и смъртоносни пустини. И Селена е задължена да ги унищожи. Но зад задачите се крие тъмна истина, която ще предупредели съдбата й и ще разбие сърцето й завинаги…
Прочетете историите, предхождащи събитията в световноизвестната поредица СТЪКЛЕНИЯТ ТРОН!


--- --- --- --- ---

    Няма достатъчно силна дума на този свят за да опиша колко много обожавам, обичам и се възхищавам на тази поредица, просто няма.
Истината е че много дълго време отбягвах тази поредица защото си мислих че няма да ми хареса, че не са моите книги и просто няма да се спогодим. Еее, отново бях в огромна заблуда, още със първата книга, Сара Дж. Маас и светът на Селена Сардотиен ме грабнаха в ръце и сега вече съм толкова силно влюбена в тях че няма повече накъде. (да признавам сиии 😝 )
  Да се върна в света на Селена за мен бе голямо щастие, прочетох първите три книги почти една след друга и имах малко нужда моята любимка да ми залипсва, а и исках да си взема " Кралицата на сенките", да излезе "Империя на бури". ( за да чета повече за Сардотиен, аз не съм известна със търпението си и затова ми беше много трудно чакането) Та, когато излезе "Острието на Асасина" започнах я веднага и ето че наистина си дадох сметка че ми липсват всички.

 
   Сега да мина и към книгата, тук имаме 5 новели които проследяват 16г. Селена Сардотиен и как същност става Асасинът на Адарлан.
 Новелите са свързани една с друга в времето и все пак всяка е различна една от друга, първо имаме приключение с пирати, после приключение със една лечителка, приключение в пустинята, приключение в подземния свят на Адарлан и накрая новела свързана със залавянето на Селена от недоброжелатели които я предават на Империята и изпращането и в Ендовиер.

    Тук се запознаваме по-отблизо със Сам Кортланд и Аробин Хамел.

       ✩ Селена - Асасина на Адарлан. Тук проследяваме как получава всички знания на боя, духовното и  израстване, техниките които използва в последствие и първите трепети в любовта.
       ✩ Сам Кортланд - много ми стана симпатичен Сам още от самото начало, макар че първо хич не се понасяха двамата със Селена. И въпреки това той е другарчето на Сардотиен, което преживява всичко със нея и в последствие става ясно че би дал живота си за нея. Макар и да знаех че в последствие Сам ще умре, когато стигнах до този момент се оказа че не бях готова за това, и не бях съгласна, трябваше ми малко време за да се примиря че наистина Сам е мъртъв. Допадна ми това момче и исках развръзката за него да бъде друга, но пък тогава ядът и болката която се отприщва у Селена нямаше да се прояви и последващите действия на историята щяха да са други.
                  
             "- Обичам те - повтори той, разтрисайки я отново.
              - Обичам те от години. А той те нарани и ме накара да гледам,
              защото открай време знае за чувствата ми към теб.
              Но ако те накарам да избираш между двама ни, ще избереш Аробин. 
              И аз няма. Да. Го. Понеса."
 

    
      ✩ Аробин Хамел - ето го и Краля на Асасините, този човек не го харесвам още от самото начало, а сега когато вече имах по-голям досег до неговата персона, още повече се затвърди мнението ми че не ми харесва. И все пак не трябва да забравяме че той е човека който открива Селена и я прави този човек и боец който познаваме. А освен това тук научаваме и една тайна за Хамел, която лично аз не очаквах че може да се случи.
     ✩ Ансел - е може би една от първите приятелки на Сардотиен, но няма да навлизам в подробности, а ще оставя на вас да прочетете какво се случва между тях.
     ✩ Има и още няколко персонажа който са засегнати в книгата, но реших и това да оставя на вас, сами да откриете. 😉







        Както вече споменах тук в тази книга проследяваме 16г. Селена, преди да попадне в мините на Ендовиер. И все пак репотацията от това някой да я срещне я съпътства и тук, във входа на историите тя се превръща в невероятно добър боец, във всяко едно приключение което преживява Селена научава по-нещо ново, което и помага да израства психически и физически. Всеки ден става все по-добра и по-добра, но както обичам да казвам за съжаление всяко хубаво нещо идва и със нещо лошо. Много хора на който вярва я предават, други пък с който не се е разбирала и помагат по-някакъв начин и разбира се както съвсем ненадейно намира първата си любов в лицето на Сам, така и я изгубва и сърцето и бива разбито на хиляди парченца, и все пак тя остава Селена Сардотиен, асасинът на Адарлан, която не се бой от нищо.

   Другото на което искам да обърна внимание е невероятния стил на писане на Сара Дж. Маас, описанията които прави най-вече на бойните сцени са толкова подробно описани, че имах чувството че съм там и виждам всяка една малка подробност със очите си, а не че просто ги чета. Много ми харесва стила и, и преди всичко се вижда как със всяка една книга, Маас се развива все повече и повече.
 За накрая искам да кажа и нещо за корицата, тя е оригиналната, както и другите от поредицата. Много ми харесва, тук корицата е синя, откроява се от другите, но въпреки всички виждаме отпред Сардотиен като един истински и достоен асасин, готов да избие всички които и се изпречат на пътя, а отзад я виждаме в гръб със красива рокля иии два кинжала в ръцете и. 


              "-Името  ми е Селена Сардотиен - прошепна - и няма да се боя!" 



 --- --- --- --- ---


                                     Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ