Пропускане към основното съдържание

"Галеници на съдбата" от Петьо Илиев

 










                                               Здравейте, приятели! 








                                     Издателство: Izdavam

                                     Страници: 270

                                    Цена: 18лв. 









--- --- --- --- --- 

   Малко ми е трудно от къде точно да започна това ревю. Имам леко смесени чувства към историята. Определено е много пъстра, много различна от това което досега съм чела, много и динамична и леко забавена на моменти. Много изводи може да си извади човек, докъде може да стигне човешкото съзнание, мислене и постъпки в името на собственото добруване, та чак до самозабравяне или пък искрено да ти пука за някой и буквално да си готов да умреш за него. 

Книгата е продължение, историята дето се вика си е в разгара, тук го нямаше това запознаване с героите и информацията, защо са станали такива каквито са в момента, какво им се е случило преди за да стигнат до днескашното си състояние и загубите които са претърпяли. Това което не ми хареса на мен, а ми влияе много в крайното мнение за една история бяха героите. В доста по-голяма част бяха представяни с двете си имена или направо с фамилията, а това лично на мен ми попречи да вникна в тях, да установя тази така важна за мен връзка между читател - герой и някак си, не че не разбрах болежките и проблемите им, но просто ги усещах като чи ли от по-далечна дистанция. Все едно самите те са изградили стена около себе си и просто не искат да допуснат читателя в тяхната история. Другото което ми дойде една идея в повече, беше връзките между героите, кой с кого, родители, деца, приятели и т.н. - на няколко пъти ми идваха прекалено усукани.

А истината е че продължават да им се случват много неща. Има много участници и в хода на историята разбираме колко много са свързани и преплетени. Как всеки се води от любовта и желанието за щастие, успех и малко надцакване на някой друг за собствен успех и угода. Всичко започва с загубата на голяма любов на Теодор, той страда за него, но когато най-малко очакваш, макар в случаят подтикван от други хора и грешни подбуди, съдбата ще те срещне с човек, който в последствие е готов да даде живота си за теб. 

След убийството на съпругата на известният водещ, повдига много въпроси, всеки се съмнява в всеки, и толкова много грешни изводи се правят. Бива обвинен човек, който е невинен, а главният виновник, толкова се е самозабравил и озлобил че напълно е изпуснал нишката на здравият разум... 

Може би, ще си кажем първосигнално, е ако и на мен ми се случат толкова лоши неща и ми се разбие живота на пърценца, знам ли докъде ще стигна и аз?! Но, все пак нека се опитаме да не забравяме че трябва да бъдем ЧОВЕЦИ, не само спрямо нас, а и с околните. Нека вместо да ставаме по-лоши, се опитаме да бъдем добри, да намерим компромисен, мирен вариант и не стигаме до крайности с фатален край, които след това ще бъдат необратими. Нека се опитаме да сеем по-малко интриги и повече разговори, дори с човека който ненавиждаме или се превръща по-някаква причина в съперник - било в работата, в любовта или някъде другаде, колкото и да ни боли, лично аз вярвам че и в този труден момент, може да извлечем позитиви. 

А в "Галеници на съдбата", всичко което се случва на героите и начина по-който съдбата си играе с тях и на нещата на които ги подлага, ни се показва точно това. За голяма беля е нужен и само един човек и за голямото добро също е нужен един човек, а последствията и двата случая може да бъдат много големи. А когато има и някоя друга интрига и невярна информация, стават още по-големи бели.В края на крайщата, съдбата възнаграждава всеки според това как е живял живота си и какъв е бил.

 

                                 Благодаря на Izdavam, за предоставеното копие! 



--- --- --- --- --- 


                                         Благодаря Ви, за отделеното време!!!          


Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ