Пропускане към основното съдържание

"Пурпурната корона" от Синда Уилямс Чайма #4

 


                               


                                      Здравейте, 



        Издателство: Емас  Страници: 528   Цена: 24лв.



Искам да си призная, че съвсем съзнателно избягвах писането на точно това ревю. Тази поредица просто ми влезе под кожата и когато напиша и последното ревю, всичко приключа окончателно. Само, че вече смятам, че трябва да й отдам дължимото.
След последните събития историята започва със събиране на клановете от всички крайща на Превала, а случаят е предстоящата коронация на Райса ана' Мариана.
Баща й, вече има план за кого да я ожени, разбира се, изборът му е стратегически съюз.
Същевременно някой започва да избива магьосници и се опитва да го препише на Хан.
Не искам да издавам много, много от сюжета, а повярвайте ми има много интересна развръзка.

 

Макар вече Раиса да е кралица, а Хан - Висш магьосник, връзката им става по-силна с всеки изминал ден, без повече лъжи, без повече тайни, това е обещанието им един към друг.
Същевременно ще се сблъскаме с много политически игри, много хора около Райса ще се опитат да отхапят парче от тортата в своя полза. А други ще се опитат да очернят Хан, без да се свенят, не става по-лесно, когано в един момент всичко се нарежда всякаш срещу него. Никой от двореца не приема Хан за Висш магьосник и са готови на всичко за да го злепоставят. А, новата беда която сполетява Вехтошарника, са набезите срещу магьосниците - колко удобно, вече имаме и предполагаем виновник. Но, истината се оказва съвсем друга и истинският виновник е някой, който признавам си, най-малко очаквах.
Познатите ни главни герой се изправят пред последните си големи битки, интриги, лъжи, фалш, борба за справедливост и постигане на щастие. Тази последна част е просто епична, смятам, че всеки от тях добър или лош герой, ще получи заслуженият си край.
За пореден четвърти път, авторката ни потапя в този така интерес свят, с герои, които няма как да не заобичаш. Няма как да не спомена стилът на писане на Синда Уилямс Чайма - толкова увлекателен, достъпен, забавен. Изгради герой, които лично на мен ми влязоха в сърцето и няма никога да излязат от там.
Финалите и на 4-те книги са едни от малкото, които много ми харесаха и от които останах доволна без да имам и едно нещо за което да се хвана.

 1. "Баяр завърши каквото беше започнал - помисли си Хан. - Сякаш никога не съм съществувал. Изтри ме от лицето на земята като черно петно.
Хубаво - каза си той. - Сега мога да бъда който и какъвто си поискам."


 2. "-Ти си ми баща - обърна се към Явърил. - А ти си ми баба - обърна се към Елена. - А ти си длъжен да ми служиш - обърна се към Среднощен пътник. - Предприемете ли действия срещу Самотен ловец (Хан) без разрешението ми, все едно ми обявявате война."

 3.  "-Трябва да говоря с нея - промърмори Хан, а стомахът му се разбунтува като Притулените води при порой.
- С кого? С Фиона ли? - порита Кат.
- С Райса. Трябваше да съм откровен с нея преди. Трябваше да й кажа какво възнамерявам да правя.
- И какво възнамеряваш да правиш? - попита Жарава.
- Да се оженя за нея - отвърна Хан.
- Да се ожениш за нея? - зяпна га Кат. - Защо?
- Обичам я - призна Хан. - И трябваше да й имам достатъчно доверие да й споделя истината. А сега може би съм я изгубил."



          Благодаря на издателство Емас за предоставеното копие!


              Благодаря на всеки отделил време да прочете това ревю!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ