Пропускане към основното съдържание

BOPS: "Последна среща" (засега)



                                              Здравейте, приятели!





  Започвам този пост със голяма доза тъга и все пак много развълнувана. Може би ще се запитате защо с тъга, сега ще ви кажа, "Последна среща" е и последния BOPS, не само за годината но и за напред. Алекс и Райс, съобщиха че ЗАСЕГА спират с месечната кутия и колкото и да ми е тъжно, напълно заставам зад това тяхно решение и ще чакам новите неща от тях.
BOPS, ми даде много, даде ми емоцията и чакането с какво ще ме изненадат "Четат ли двама", обогати библиотеката ми с най-различни книжни джунджорийки и най-вече ме предизвика с избора на някои от книгите вътре. Истината е че BOPS, само ми даде и нищо не ми взе, определено ще ми липсва!
И така, продължавам със същинската част, а именно какво са избрали да сложат Алекс и Райс в последната си кутия.


    1. Изработена специално за кутията дрешка за книга. 



    Още една прекрасна дрешка за книгите ми, цвета е винено червен и определено изглежда много коледно. 



    2. Мултифункционална плюшена играчка МЕЧЕ - за елха, като ключодържател или друго. 



    Обожавам плюшените играчки имам страшно много и най-различни на вид, няма начин да не ми хареса и това мече, веднага отива на елхата.


     3. BOPS коледен стикер. 

   

    Стикера е един от артикулите, които много харесах и истината е че няма начин да се разделя с него, мисля да си го залепя на видно място и да му се радвам от сърце. (Ама, вижте го, не е ли готин? 😋 )

     
      4. "Приключенията на мотовете - Здравей, ново утре!" от Радостина Николова

   

    Тази книжка определено беше най-голямата изненада за мен, защото както аз и предполагам и вие, очаквахме две книги, а всъщност книгите са цели три. 
Чувала съм за Мотовете и от много време заглеждат книгите свързани с тях и все пак така и не стигам до тях, а ето че чрез BOPS вече си имам тяхна книжка. Разгърнах я набързо и искам да ви кажа че е цяло съкровище, има прекрасни илюстрации дело на Мелина-Елина Бондокова и също така собствен книгоразделител. 


       5. "Дневникът на един книжар" от Шон Битъл 
                   (издателство: Еднорог) 


  

   Страшно много се радвам че точно тази книга беше в кутията. Срещала съм я в Goodreads и в профилите на други блогъри, влогъри и интереса ми към нея нарастна. Радвам се че вече я има и на българския пазар, а корицата е повече от прекрасна. 


       6. "Годината на Оракула" от Чарлс Соул 
                       (издателство: Ибис)

  

     Следя си издателство Ибис много стриктно и когато видях книгата и съответно прочетох анотацията, много се замислих дали ще ми хареса. Тази книга както си пише и на самата корица е Съвременен трилър, единствения такъв който имам и мога да ви кажа че обожавам отново е на Ибис и става въпрос за "Брилянтните" на Маркъс Сейки. След като вече имам и тази книга много се надявам и тя да ме изненада и да ми хареса.  





   Е това беше, тази последна кутия се нарежда в категорията ми най-любими. Както винаги беше голяма емоция и изненада какво ще намеря вътре и за пореден път съм страшно доволна. Тъжна съм и за това че повече няма да има такъв пост от мен свързан с BOPS, поне ЗАСЕГА, а истината е че ми беше много забавно да го правя и все пак съм щастлива и благодарна за всички прекрасни емоции които изпитах. 
БЛАГОДАРЯ ВИ, АЛЕКС И РАЙС!!! 


 --- --- --- --- --- 



                                        Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ