Пропускане към основното съдържание

"Софийски магьосници" от Мартин Колев






    Здравейте приятели, днес съм тук със мнението си за "Софийски магьосници" от Мартин Колев.
                   Издателство: Ciela
                   Цена: 12.90 лв.

--- --- --- --- ---

      АНОТАЦИЯ:

Не е лесно да си софийски магьосник. Трябва да браниш града от злите здрачници и всички сили на мрака, а в замяна не получаваш дори безплатна бира. Маг-милицията е по-безнадеждна от всякога, а изчезванията на магьосници в столицата зачестяват. Повелителят на предметите Свилен Воев се заема да разкрие мистерията на изчезналите, рискувайки собствения си живот. Междувременно той е длъжен да обучава на магически занаят и младия Бриян, чийто буен потенциал е засенчван единствено от сприхавия му нрав. Сенки вилнеят в мрака, любопитна котка се озовава на всяко местопрестъпление, а слънцето над София залязва ли, залязва… Щом дойде петък, магьосниците със сигурност ще отскочат до Шестте кьошета, за да се разпуснат малко. Стига да оцелеят дотогава.


--- --- --- --- ---


     Във началото когато излезе книгата, имах леки съмнения дали ще ми хареса лично на мен. Казах си, "ААА магьосници, във България... не знамммм." е все пак реших да и дам шанс и не съжалявам. Защо и ние да си нямаме магьосници?!

   Ще започна от там че изключително много ме радва факта че на българският пазар запознаха да излизат все повече и повече български автори с прекрасни романи и поредици.
 Така сега за книгата, самата история много ми хареса, макар че ми беше малко мудна на моменти, като действия като чи ли ми трябваше още малко, но пък последните 80 стр. ми допаднаха много и със удоволствие ще си взема и продължението.

Ето че стигнах и до главните герой, а именно Бриян и Свилен.
  ✩ Свилен Воев е легендарен зорник, който има много проблеми, а наскоро е бил и зарязан от приятелката си, която според мен е много готина, но няма да навлизам в подробности. (само загатвам 😜 )
  ✩ Бриян е младо момче, което го очаква много голямо и светло бъдеще като магьосник, стига от време на време да слуша малко повече Свилен и ментора си.
  ✩ Другите герои също са много важни за историята, но тях само ще ги спомена на бързичко: Амос, баба Буреносна и нейната котка Сива, Ванина, Игнат, Петър и т.н.
  ✩ Морков е хамстера на Бриян, който му е най-близкият приятел във всичко.


    Във началото когато се срещаме с Бриян, той ни най-малко не подозира че има чак толкова големи заложби за магьосник, ето тук идва и ролята на Свилен, той ще бъде човекът който ще му покаже че не е сам, и че има един цял свят пълен с такива като него и то не къде да е а във самата София. Във течение на времето, според мен връзката между Свилен и Бриян става все по-силна и по-силна, макар на моменти да имат пререкания. А паралелно с тези случки, започват най-мистериозно да изчезват магьосници, Свилен и неговата групичка решават че трябва да разберат какво става и от тук, лично за мен започна по-интересната част. Но повече няма да издавам за сюжета, а по-добре който все още се чуди дали да си я вземе да тича към най-близката книжарница.





 ✩ Другите няколко неща на който искам да обърна внимание са това че всеки магьосник си има амулет. Всеки един предмет е кой от кой по-интересен, било един билет за автобус или пък шишарка.
  ✩ Бележките които са най-отдолу, ми бяха много интересни и забавни.
  ✩ Като любител на животните, винаги много се радвам когато в някоя книга, главният герой има животинка на която държи много и освен това са заедно в приключенията.
  ✩ Другото което много ми харесва е корицата и как е пряко свързана с един много важен момент от историята.

       
             Във Goodreads и дадох 4 звезди, защото както вече споменах, действието ми беше малко мудно, малко ми трябваше, но все пак повечето неща ми харесаха и ще и дам шанс.
   Надявам се да ви е било интересно.
--- --- --- --- ---

         
                  Благодаря Ви, за отделеното време!!!
   

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ