Пропускане към основното съдържание

"Заветът: Стихия в кръвта" от Валентина Игнатова

 


       

                                                           Здравейте, приятели! 



                                                    Издателство: Artline Studios 

                                                    Страници: 314 

                                                    Цена: 18лв. 





 --- --- --- --- --- 

   Много се радвам че, прибавих още един български автор към колекцията си от любими български книги. Тази книга се оказа че е от този тип, който четеш и харесваш или не харесваш, средно положение няма. Или поне аз останах с такова мнение след няколко прочетени ревюта. Лично аз съм от тези на които им хареса. 

Имаме една групичка от 5 младежи, които се събират за лятната ваканция в село Бяла Гела. Кирил е на първа линия - той ще помага на баба си, тъй като селцето е превърнато е туристически център, а той е доста добре запознат с околността и планините. След доста дълго се появява отново и Кристина, върнала се в старото си село със задачата да превежда на двама немски изследователи. Близнаците и големи мои любимци Александър и Максим, също се завръщат, като искам да ви кажа че, наистина са големи образи и съм се смяла със сълзи с тях. И накрая, но не на последно място е Николай - малко особен и в първият момент, изглежда сякаш не на място също се включва в малката групичка.

  Колкото до двамата немски изследователи - те ще създадат големи проблеми и покрай тях, младежите ще преживеят доста, но и ще се сдобият с нови и древни магически сили.

След като се събират всички и заедно с изследователите тръгват към планината която трябва да изкачат и да влязат вътре за да намерят мястото на този тайнствен и магичен култ. От там и започват големите проблеми, оказва се че учените и най-вече Гюнтер, има доста зъл план. Целта му е след като намерят мястото където трябва да се проведе определен ритуал чрез който да събуди пет древни воини с нечувани дарби, обмисля и да си присвой силите им и всъщност всичко което може да вземе от тях. 

Само че, нито Кирил, близнаците или пък останалите от групичката ще стоят  безучастно и ще гледат как се разрушава защитен обект, излагат се на опасност и любимите им хора. Без да навлизам в подробности ще споделя че в стечение на обстоятелствата младежите успяват да събудят воините и тогава става още по-интересно...

Както вече споменах на мен историята много ми хареса, много се смях, забавлявах се и самата идея ми допадна. Авторката определено много се е постарала да свърже петте стихии със младежите, да си подхождат и всичко което е изградила е направено по-много увличащ начин. Стилът и на писане също много ми допадна, лесно достъпен и бързо се чете. Смятам че да се изгради един образ, било визия, характер и да му вдъхнеш живец, никак не е лесно, а тук имаме цели 5 и всеки един от тях се откроява по-свое му. Края на книгата много ми хареса, накараме хем да чакам с нетърпение продължението, хем пък и ми остави достатъчно търпение...Това не ми се случва често. Също така искам да спомена и кориците, защото те са пет. Всяка една стихия и глен от групичката си имат корица, а коя ще си избереш ти? Лично аз изкарах късмет... признавам си че, си взех оранжевата корица, защото това е любимият ми цвят. А се оказа че, тя е й корицата на Кирил, а след близнаците, той е другият ми любим герой.

 --- --- --- --- --- 

             

                                       Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ