Пропускане към основното съдържание

Април 2018 FlamBox: "Страховити заклинания"


                                Здравейте, приятели!


          Днес ще ви покажа какво има във априлската кутия на Четящото фламинго.

--- --- --- --- ---


  За първи път си поръчах FlamBox и кутията не ме разочарова, всичко вътре много ми хареса, а книгата е просто върха.
 Както сте прочели от заглавието, темата беше "Страховити заклинания", и определено всеки един артикул излъчва по-нещо магическо и потайно. 
Сега без повече да се бавя ще ви покажа всяко едно нещо по-отделно.


  1. Специално създаден тест от българският автор Мартин Колев, свързан със "Софийски магьосници".  Също така от Четящото фламинго, ни предоставят и интервюто което са направили с автора. (просто прекрасно)



           Когато направим теста, ще разберем дали сме чираци, магесници или висши магове.
   А вие какви искате да бъдете? 😉
           Интервюто ми бе изключително интересно и забавно докато го четях, от него разбираме малко повече за самият автор.


   2. Тефтер.



                Тефтера е много красив, различното за мен беше че вътре не е с редове, а на квадратчета. Още от малка съм си събирала много и различни тефтери, в някои съм писала и то глупости, а други все още си стоят недокоснати. Причината е че ако ще го загрозявам със почерка си, то искам поне да не пиша какво да е. Тъй като този наистина много ми харесва реших че все пак ще го използвам и ще си записвам всички любими цитати от книгите, които чета.


    3.  Свещ "Господарката на злото". - Сандалово дърво, Цитрус и Ванилия.



             Злодеида е голяма моя любимка и това че тази свещ е свързана с нея е просто прекрасно. Като оставим ванилията която не ми е любима под никаква форма, свеща мирише много хубаво. Мирише силно, но не и натрапчиво, сандаловото дърво определено изпъква.
Много ми харесва, много!

  
    4.  Плакат на който трябва да свържем цитатите със авторите и книгата.



              Определено това много ме изненада, нещо ново и доста добро като идея.
  Както виждате отгоре има снимки на авторите, а отдолу снимки на книгите. Цитатите които са представени тук, са много хубави и някой ден мисля да си отделя повече време за да си ги свържа. Без да драскам по плаката, разбира се! 😉



    5. Две значки, които могат да бъдат и амулети против лошо настроение!




      Много сладки и красиви, моментално отиват във малката ми колекция от значки.

             ✩ "Книгите са уникална преносима магия" - Стивън Кинг

             ✩ "Моята реалност е различна от твоята" - Чеширския котарак от "Алиса в страната на чудесата"



    6. Две шишенца с вълшебен пясък.



             Шишенцата както предполагам сте се досетили са декоративни, макар да помня колко голяма стана Алиса и на мен ми се иска да порасна още малко, но.... 

 
       7. Книгоразделител!!!



   Амиии.... МНОГО МИ ХАРЕСВАААА...
     Дайте ми книгоразделители и повече не ме търсете!!!

                     ✩ "Щастието може да бъде намерено дори в най-мрачните времена стига човек да светне лампата."



   8. Кутийка посветена на "Домът на Мис Перигрин за чудати деца".




           В кутийката ще намерим части от пъзел който да си направим, както виждате посветен на Мис Перигрин. Признавам си че не съм чела книгите и не знам дали скоро ще го направя, но пъзела е много готин и някой ден ще си го наредя, а кутийката е много симпатична.

 

     9. "Софийски магьосници: В сърцето на Странджа" от Мартин Колев
                         (издателство: Сиела)



          Ето и продължението на "Софийски магьосници", не мога да ви опиша колко много се зарадвах когато видях че от Четящото фламинго са избрали да сложат точно тази книга. Български автор, който пише много красиво и буквално ме накара да се влюбя още от първата страница в тази история. Надявам се че и тази книга ще е толкова добра колкото първата, та дори и още повече. А вижте и тази прекрасна торбичка, която я има във всяка една кутия, радвам се че аз имам точно тази.




 Както казах и във началото всички неща много ми харесват, доволна съм, дори много. Бих си я поръчала отново, но може би няма да бъде този месец, защото за мен има само един проблем и това е цената. Да, разбирам че вътре има доста артикули, които са лично правени от екипа на Четящото фламинго, разбирам че може би направата им не е лесна, но от моя гледна точка, аз не мога чисто финансово да отделям такава сума. Надявам се със времето екипа да намери някаква алтернатива за по-ниска цена, защото кутията наистина си струва.
https://thereadingflamingo.com/ мястото от което може да си поръчате новата кутия!

--- --- --- --- ---

             
                                     Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ