Пропускане към основното съдържание

"BOPS на 2 години"



                     
                                      Здравейте, приятели!


            Честит Рожден Ден, BOPS! Честит Рожден Ден, Алекс и Райс на второто ви дете, пожелавам ви още много вдъхновение за да ни радвате с още прекрасни кутии.

 BOPS, беше първата книжна кутия която се появи в България, благодарение на прекрасните "Четат ли двама" и лично аз страшно много се радвам и се гордея че я има, че е наша и вече цели 2 години, ни подарява прекрасни емоции.
Никога не съм крила че от всичките подобни кутии, които се появиха и съм си поръчвала, то точно тази е моята. От както миналата година започнах да си поръчвам BOPS, библиотеката ми освен от към книги стана богата и разнообразна и от към книжни глезотийки. Има 2 кутии, които са ми страшно любими, имам няколко които ми харесала и разбира се и такива които не ми допаднаха толкова и все пак, нито веднъж не останах разочарована. Другото което също много ми харесва е че в няколко издания на BOPS, изборът на книги от Алекс и Райс, ме предизвикват като читател.
          

   Та... без повече да се отплесвам, сега ще ви покажа какво имаше в празничната кутия BOPS!


       1. Калъфка за възглавница, специално изработена за кутията. 



       Така, колкото и да не искам да се отплесвам и да ви бавя, все пак ще си кажа каквото имам да казвам. 
    Тази калъфка беше един от артикулите в първата кутия, точно преди 2 години, но аз тогава нямах възможност и не си поръчах кутията, след като я видях много исках да я имам, но знаех че едва ли ще ми излезе късмета и се бях примирила макар и не много лесно. И ето че Алекс и Райс, пуснаха анкета в Facebook, какъв артикул бихме искали да върнат отново, е сигурно се досетихте аз за какво гласувах, нали!? 


    2. Отново специално изработен артикул - колие. 



             "After all this time? Always."- подобно колие имаше в Септемврийската кутия, преди 2 години. Колието, както не се и съмнявам всеки един от вас се е досетил е вдъхновено от любимата на много от нас, поредица за Хари Потър. 


     3.  Специална картичка / табелка. 



       "Live, Love, Read"- тук дизайните са два и лично на мен, този който ми се падна ми харесва малко повече от другия. ( не че е грозен, напротив, просто на мен този ми допада повече) Картичките / табелки са изработени от Simetro Books. 


      4. Традиционният BOPS-ки книгоразделител и информационна картичка. 



             Никога няма да ми омръзне да ви говоря за невероятно сладките книгоразделители, които съпътстват всяка кутия, отново. Защо са специални за мен, ами харесва ми това че на края на годината когато живот и здраве, съберем всичките ще можем да проследим цялата история скрита в тях, харесва ми как на всеки книгоразделител има различна рисунка, (прияде ми се торта 😋) темата на кутията, логото... абеее, всичко ми харесва!!! 


       5. Изборът на Райс е книгата "Елайза и нейните чудовища" от Франческа Запия 
                     (издателство: Ибис)
   
           Отново един избор точно в целта, вече започнах книгата и много ми допада, надявам се и до края да остане така. Миналата година, шумът около тази книга беше доста голям и когато се поинтересувах малко повече за нея, ми се стори интересна и се надявах по-някое време да излезе и на българският пазар и ето че това се случи много по-рано от колкото подозирах.    


        6. Изборът на Алекс е книгата "Известен и мъртъв" от Бен Елтън 
              (издателство: Сиела) 

          Помните ли, когато в началото ви споменах че с избора на книги, някой път "Четат ли двама" ме предизвикват да опитам нещо, което не е в моята комфортна зона, е тази книга е една от тях. 

   





    След тази празнична кутия, BOPS, излиза в почивка до Септември. Алекс и Райс, невероятни сте и отново, най-сърдечно ВИ благодаря че сте толкова готини, че правите с много любов тази кутия вече цели 2 години и че ни подарявате такива прекрасни емоции. Аз както винаги, вече нямам търпение за поредния BOPS. Оставям сайта ето тук за да може да следим заедно за новата кутия, когато му дойде времето и да си я поръчаме. 



 
 Благодаря Ви, Райс и Алекс!!!


--- --- --- --- --- 


                                Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ