Пропускане към основното съдържание

"Игра на живот" от Кен Гримуд




                                             Здравейте, приятели!






                                  Издателство: Orange Books
                                  Цена: 14,90лв.



--- --- --- --- ---

   АНОТАЦИЯ:

Какво ще стане, ако можете да изживеете живота си отново?

Джеф Уинстън не знае, че му е даден този шанс.
Докато не умира.
И се събужда двадесет и пет години по-млад.
И изживява друг живот. И отново, и отново...
Може би един от тези животи ще е правилният.

--- --- --- --- ---

 Разбрах за книгата от поста на Савина, където разказа лична история свързана с нея. Анотацията отзад е доста оскъдна, но за сметка на това пък събуди и то доста любопитството ми, добавих си я към книгите които искам да прочета и мислих съвсем скоро да се сдобия с нея след като излезе. И да, сдобих се много по-скоро от колкото предполагах, беше в последния BOPS и ето на вече е прочетена.

Самия сюжет много ми допадна, да прочета за някой, който може да изживее живота си, отново и отново и отново... беше нещо ново и различно за мен. Сега след като завърших книгата, мога да ви кажа че преминах през няколко състояния с нея. В началото много ми хареса, определено започна много ударно, след известно време и в хода на историята малко ме загуби, поради причината че имаше период в който не се случваше нищо което да задържи вниманието. След средата книгата, имаше пет или шест глави в които някои от многото засегнати теми от ежедневието на главният ни герой Джеф ми дойдоха малко в повече. И така, след това дойдоха последните 80 страници, където започва и развръзката, та те бяха много интересни и силни, определено края ми хареса и ми помогна за крайното ми мнение.

Джеф, изживява 5 или 6 пъти живота си като се връща 25 години назад, и всеки един живот е различен. Преминава през много, изживява отново някои неща от първия си живот и със знанията от него си помага в настоящия. В началото объркан и шокиран, след това и в хода на историята натрупал още повече знания някак успява се нагоди към настоящия си живот.
Памела е любимият ми персонаж, определено след нейната поява, Джеф стана по-уверен и внесе повече действие в историята. Хареса ми това което двамата споделят като съдба, взаимоотношенията които изградиха помежду си и трудностите през които преминаха и все пак останаха заедно.
Както споменах и по-горе, във самите животи на Джеф, бяха засегнати доста различни теми, било свързани със самата му работа или събития които се случват през дадената година и това дали всъщност може да се промени нещо. Политика, извънземни, бизнес инвестиции и залагания не са теми, които лично на мен са ми интересни и на моменти когато бяха по-силно засегнати, имах лек проблем с това, но това си е лично до мен.


Ако трябва да си извадя поука от тази история, то тя е такава че все пак живеем един живот и НЕ трябва да го пропиляваме. Нека го изживеем както искаме, да бъдем благодарни и най-вече да бъдем добри! А ако получим втори шанс... е тогава ще му се мисли. 😉

Много мислих каква оценка бих искала да и дам - 4✩.
 Хареса ми сюжета, героите са добре изградени, стилът на писане ми допадна и както вече споменах Джеф и Памела много ми допаднаха и ме накараха на моменти да изживявам съдбата им заедно с тях. Другото което много ми харесва е самото издание което изглежда много стилно. Издържано в бяло и черно, а буквите в жълто, наистина много красиво.
 Но тук идва и обратната страна, това което не ми хареса бяха няколко момента на бездействие и по-горе изредените теми, които бяха засегнати.
Корицата е дело на Живко Петров, а превода е от Петко Петков.


          "Може би просто имаше нужда да се върне в началото, да се убеди, че самият той е истински, да си припомни, че е имало време, когато реалността е била нещо стабилно и неповторимо."

          "Дилемата ни, колкото и необикновена да е тя, не се различава съществено от проблемите, с които се сблъсква всеки, живял на този свят. Тук сме, но не знаем защо. Можем да фолософстваме колкото си искаме, да търсим пътя към тайната по хиляди различни начини и пак да си останем на изходна позиция." 

          "- Във всеки живот има поражения. На мен ми бяха необходими много, много години, за да се науча да се справям с тях, и пак не съм сигурен, че някога ще успея. Но това още не означава, че трябва да се отеглим от света и да спрем да се стремим да извлечем най-доброто от себе си. Поне това си дължим и заслужаваме наградата, полагаща се за подобни усилия."


--- --- --- --- --- 



                                             Благодаря Ви,за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ