Пропускане към основното съдържание

"Завинаги мое момиче" от Хайди Маклоклин




                                                     Здравейте, приятели!






                                      Издателство: Ибис 
                                      Страници: 228 
                                      Цена: 12,90лв. 




--- --- --- --- ---

  АНОТАЦИЯ: 

Трогателна история за втория шанс, разкаянието, прошката, изкуплението и една голяма любов.

Не се предполагаше да стана рок звезда. Целият ми живот беше планиран – да играя футбол в колежа, да вляза в Националната футболна лига, да се оженя за ученическата ми любов и да живеем щастливо до края на дните си.
Разбих сърцата и на двама ни в деня, в който й казах, че я напускам. Бях млад и взех правилното решение за мен, но грешното за нас. Излях душата си в музиката, но никога не я забравих – усмивката й, аромата й...
А сега се връщам.
След десет години.
Надявам се, че мога да обясня постъпката си след цялото това време.
Все още искам тя да бъде завинаги мое момиче.

--- --- --- --- ---

   "Завинаги мое момиче" ме завладя още от първата си страница и буквално я прочетох за две вечери. Нямах и най-малка представа колко много ще се влюбя в тази история.
Изпълнена с голяма доза горчивина, историята е силно емоционална, не мисля че човека който я чете може да остане равнодушен към случващото се.

Всичко започва с предстоящото погребение на Мейсън - един от членовете на малката групичка от гимназията с която ще се запознаем в последствие.
Лиъм трябва да се върне в Бомонт и да почете за последен път най-добрият си приятел, ноо... не стига това, ами там е и любовта на живота му Джоджо.

На пръв поглед, Джоджо си има всичко, магазинче с цветя, мъж до себе си и Ноа - едно прекрасно дете. Но, вътрешно в себе си има нещо или по-скоро някого, който не може или може би не иска да забрави, а именно любовта на живота й - Лиъм.

Преди 10 години е бала на Лиъм, Мейсън, Джоузи (Джоджо) и Кейтлин - момичетата са мажоретки, а момчетата се занимават с американски футбол, какво по-хубаво от това. Всеки направил плановете си, след като завършат да продължат заедно към колеж, изведнъж след една съдбоносна среща на Лиъм и баба му, всичко за него и Джоджо се променя.
Лиъм изведнъж решава че иска да замине за Холивуд и да се пробва в музикалната индустрия, взема изключително трудното решение да изостави, сърцето си и центъра на целия си живот в лицето на Джоузи в Бомонт и да замине сам.

Така след завръщането на Лиъм в малкото градче, всичко се преобръща с главата на долу, но със сигурност за хубаво. Без повече да навлизам в самия сюжет, това което следва е наистина, наистина, много интересно и до някаква степен може всеки един прочел книгата да си извади поука.

В мен има едно такова чувство, сякаш не мога с думи достатъчно добре да ви опиша защо толкова много обичам тази история. Но, определено не се случва никак често толкова много да ме завладее една книга. Тук, това стана още от първата страница, когато приключих първата вечер, часът беше 02:00ч и исках да продължа, страницата беше около 230-та. А следващата вечер, вече довърших изцяло книгата. Влюбих се в стила на писане на авторката, обожавам Лиъм и Джоджо, Ноа е дете мечта, хареса ми как Маклоклин е изградила героите, историята, самата обстановка и важността на най-малките и на пръв поглед незначителни неща.

В "Завинаги мое момиче" ще се срещнем с погрешни избори и постъпки, осъзнаването им и всякакви начини да се постъпи правилно. Истинската любов която колкото и време да мине и разстояние да я дели, винаги намира правилния път, място и време за да събере двама души и да си дадат втори шанс. Ставаме свидетели и на това че освен истинската любов, то и истинското приятелство също може да получи втори шанс. А колкото до това че ако по-често се престрашаваме и говорим по-между си за нещата които ни вълнуват или които искаме да направим, то може да намерим в най-близките си хора, съмишленици. И може би ако Лиъм беше попитал Джоджо, дали не иска да замине с него в Холивуд, отговора й ще ше да го изненада.

Музика, спорт, татуировки, приятелство, мотор и какво ли още не - всички тези неща са ми много любими или пък си имам някакво отношение към тях, това също много спомогна да се влюбя в "Завинаги мое момиче".

Още нещо което, просто няма как да не спомена е филма който е направен по-книгата. По-принцип, нямам проблем дали ще гледам първо филм и после ще прочета дадената книга, много пъти съм го правила и наистина не ми влияе, което за мен е голям плюс. Процедирам така, по-описанието което е дадено от автора, аз си правя моя визуализация и актьорите не ми пречат, а когато е пък от книгата става още по-лесно за мен. И тук е момента в които се вбесих и то много, прочетох си книгата, имам си изградени Лиъм, Джоджо и Ноа, как изглеждат и какво да видя...
Реших да погледна трейлъра на филма и виждам че Джоузи леко се разминава с тази Джоузи от книгата, за Лиъм съм съгласна - а най-голямата глупост за мен е че малкия Ноа, всъщност става момиче. Не че нещо, но за мен всичко се променя, една от главните линии се променя. В книгата ставаме свидетели как Лиъм разбира че има син и това което осъзнава че изпитва още от първия път когато го вижда, след това взаимоотношенията които изграждат и самата духовна връзка... не че щом е момиче това не може да стане, но всяка една семейна връзка за мен е специална по-различен начин, по-свое му.
Другата разлика е мениджърката на Лиъм в филма е мъж, а в книгата, тя изиграва много силно ролята си като още един трамплин, Лиъм и Джоджо да разберат че след всичко случило им се те са наистина един за друг. Истината е че си го изтеглих, но все още не съм сигурна дали съм готова да го гледам, защото наистина много се изнервям, заради тези промени.
 И последно, което също е много важно, но тук вече не става въпрос за филма. Страшно голямо впечатление ми направи това че макар и да се усещаше колко много Лиъм и Джоджо си липсват един на друг - те първо изградиха наново, доверието, взаимоотношенията, взаимните си чувства и чак тогава физическата нужда помежду си.


   "Без да включвам лампата, сядам на ръба на ваната и плача в кърпа, за да заглуша хлиповете си. Никога не съм мислила, че ще видя отново момчето, което открадна сърцето ми и не ми го върна. 
   Не съм сигурна, че си го искам обратно." 


   "Няма нищо по-объркващо от жена, която не ти казва какво не е наред, когато я попиташ. Искам да я сграбча и да изтръскам отговора от нея. Тя стои пред мен с присвити рамене и отказва да ме погледне, отказва да ми покаже красивите си очи, за да мога да прочета в тях като в отворена книга." 


   "Отивам до нея и я избутвам до стената. Тялото ми е притиснато в нейното, а ръката ми обгръща нежно лицето й. Не искам нищо по-силно от това да я целуна. Да разкъсам всичките зимни пластове дрехи от тялото й и да усетя кожата й до моята."



--- --- --- --- --- 



                                  Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ