Пропускане към основното съдържание

''Сбогом, Дневнико!" от Н.Е.Н.К.О. Г.Е.Н.О.В.




                                            Здравейте, приятели!





                 
                         Издателство: Хермес 
                         Страници: 160
                         Цена: 9,95лв.




--- --- --- --- ---

 АНОТАЦИЯ: 

 Е, това е краят… Щом този дневник е в ръцете ти, значи, ме е сполетяло нещо ужасно. Явно родителите ми са разбрали, че загубих чисто новия си суперскъп телефон, и са ме заточили на доживотна каторга.

Само че аз не съм виновен за нищо от случилото се! Честна дума! Просто животът е несправедлив и аз станах жертва на обстоятелствата.

Нека моята тъжна съдба на многострадален ученик ти послужи за пример, че човек не знае какво може да му се стовари на главата.

--- --- --- --- ---

   То е казано "Тази книга не е за сухари!"
Много забавна, смешна и написана така че да бъде интересна както на малките, така и на по-големите. Всеки може до някаква степен да се припознае в главния герой.
Върнах се в годините когато бях в училище и си спомних, аз колко пъти имах проблеми с телефона си и в какви ли не ситуации попадах. (няма да изпадам в подробности, страшен ужас беше) Макар че аз в училище имах съвсем обикновен телефон, който пък много си обичах.
И все пак в "Сбогом, дневнико!" ставаме свидетели на реалността в днешните училища според мен. (Като тук искам да вметна че не говоря за всички деца, има и изключения) Не знам защо днешните деца си мислят че да имаш последния модел телефон, най-скъпите дрехи или пък определен тип поведение, те прави голямата работа и една ли не тези неща са най-важните. Къде отиде това да имаш истински приятели, да споделяте еднакви интереси или просто да убиете няколко часа заедно в едни обикновени игри или пък разговори.

Разбира се със забавното идва и сериозното в стечение на историята и накрая - прозрението и поуката.
Сега няма да навлизам в подробности за самия сюжет и ще се опитам само отгоре, отгоре да вметна няколко неща.

Става ясно че главния ни герой си губи новия телефон, но къде, как и какво ще му се случи преди да го намери оставям на вас.
Преди да намери телефона си, главния ни герой ще премине през доста перипетии - ще ядоса приятелите си, ще се осъмни в тях и какво ли още не. Паралелно с това ще проследим и какво се случва в семейството му. Хареса ми че сестра му се занимава с дейност свързана с "Зелени балкани", родители му къде ме ядосваха, къде мисля че бяха прави. И разбира се финала ми хареса, определено не се бях сетила, дори не подозирах че телефона се намира в този човек в който се оказа.
Следващото което ми хареса е поуката която може да си извадим от книгата и финалните думи на бащата, когато се намира телефона, са един от любимите ми моменти. Из страниците на книгата намиране едни QR кодове, които ни отвеждат към много интересни статии.
И накрая, много ми харесаха илюстрациите и частта в която автора благодари на толкова много хора за създаването на книгата. И ДАААА... бих искала да има продължение!!!


   "Край с мен...
     Тази сутрин всичко си беше супер, направо мега.
     Екстра старт на иначе ужасяващото преживяване, наречено Начало на учебната година. А както ти е известно, това е времето, когато даскалите се завръщат с нови сили, със свежо принтирани тестове и жадни за кръв. 
     Защо тогава аз се чувствах така върховно?"



--- --- --- --- --- 

   
                                    Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ