Пропускане към основното съдържание

"Брит-Мари беше тук" от Фредрик Бакман



Здравейте, днес ще пиша за една прекрасна книга, която прочетох съвсем наскоро през Март, и авторът и ми стана един от любимците. Както вече сте прочели от заглавието става въпрос за "Брит-Мари беше тук" от Фредрик Бакман.


--- --- --- --- ---

За първи път ми се случва да имам конфликт със някой главен герой, а във случаят това е Брит-Мари. До 88 страница някъде, много ме напрягаше със тази нейна мания все да чисти, да мисли за това какво ще кажат и помислят хората, да гледа хората какво правят и да го сравнява с това как би го направил нейният съпруг Кент. 

Аз съм на мнение че всеки човек трябва да изживее живота си според разбиранията си, а тя бе избрала да живее живота на Кент, това също ме подразни но със времето го поправи. Това че отиде във нов град, със нови хора, обстановка и преди всичко сама си помогна да разбере, че тя може да бъде наистина щастлива, а не стара вещица която вбесява всички. Най-вече момичето от Агенцията по заетостта. :) Темата за футбола е много силно засегната и това нямаше как да не ми хареса. Книгата много ми хареса, накара ме да се замисля за много неща и да разбера други, както и да разбера що за човек е Брит-Мари и сега е много готина според мен. 
 


 И за да покаже че за промяната у човек няма, някаква определена възраст, ( както съм чувала хора да казват: "Ооо, но аз съм станал на еди колко си години, за кога да се променям или да започвам нещо ново?!" ) на края на книгата тя взе едно наистина драстично решение за това как да продължи живота и от тук нататък. 

Тази книга е за това как човек може да започне свой истински живот, без значение на колко години е.
                    



Коментари

  1. Аз съм чела само "Човек на име Уве" от Бакман и тотално се влюбих в книгата. Това е и причината за страха ми да подхвана други книги от автора. Страх ме е да не остана разочарована.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз бях така след "Брит-Мари беше тук", но реших че просто трябва да опитам и каквото стане. Е да ти кажа, още повече се влюбих във следващата му книга, "Пътят към дома става все по-дълъг", свърших я преди малко и мога да те уверя че е невероятна.

      Изтриване
  2. Чела съм всички издадени у нас книги на автора и никоя не ме е разочаровала(естествено зависи и от вкуса на човек).Надявам се и другите му книги да ти харесат :)))

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ