Пропускане към основното съдържание

"Дракула" от Брам Стокър


Здравейте, днес съм тук със мнението ми за "Дракула" от Брам Стокър.
       Издателство: Deja Book
       Цена: 18,90 лв.

--- --- --- --- ---

Първо, държа да отбележа че Deja Book са направили една невероятна и много красива книга с твърди корици, а отпред картината наистина е много впечатляваща.
Много се радвам, че си я взех и то точно по-време на едно от намаленията на издателство Ciela.






 Така, така най-накрая успях да завърша тази книга, защо го казвам?!
Досега не ми се беше случвало такова нещо, от както започнах да чета по-активно книги.
От много дълго време имах желание да прочета тази книга и може би заради многото филми и сериали, които съм гледала имах огромни очаквания.
Нооо, не, не се случи нищо такова очакванията ми станаха на пух и прах. Очаквах много повече от романа, а то от самото начало до самият край нямаше нищо интересно за мен. 










Самата идея че книгата е написана като дневници е много интересна. Дневниците се водят от името на Мина Харкър, Джонатан Харкър, Д-р Ван Хелзин и Д-р Сюърд.
Лично за мен цялата история се развива твърде бавно и за мое съжаление оставях и взимах книгата на няколко пъти да я чета, поради простата причина че всеки път когато започвах да я чета след 3-4 страници вече ми беше безинтересна.
Стана ми интересна накрая когато започна развързката, тогава сюжета стана по-бърз, динамичен и беше наистина интересно. За ужас ако трябва да говоря, имаше го, от това не мога да се оплача, наистина имаше страшни моменти.
Хареса ми също как автора, силно е засегнал приятелството между мъжете и между мъж и жена. (лично аз вярвам в приятелството между мъжа и жената)
Засегнал е и темата за любовта и колко силна може да е тя, Мина и Джонатан трябваше да преминат през много трудности, но и за момент не спряха да вярват във връзката си. Накрая доброто възтържествува!!!






  
 Като цяло книгата е добра и ми хареса, не съжалявам че я прочетох, но очаквах повече.


      Благодаря Ви, за отделеното време!!! 

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ