Пропускане към основното съдържание

"Забравена истина" от К. А. Тъкър



                                                Здравейте, приятели!




                                             Издателство: Ибис
                                             Цена: 14,90лв.



--- --- --- --- ---

   АНОТАЦИЯ:

Роман за една млада жена, която изгубва паметта си, и един мъж, който знае, че единственият начин да я защити, е да стои далече от нея.

Изоставена да умре в пусто поле на провинциален Орегон, една млада жена, противно на всички очаквания, оцелява, но се събужда, без да има представа коя е, нито какво се е случило с нея. Тя си избира името Уотър заради малката скрита татуировка върху тялото й – единствената нишка към миналото й. Взета под крилото на Джини Фицджералд, своенравна, но с добро сърце възрастна жена, която живее във ферма за коне, Уотър бавно започва да гради своя нов живот. Ала докато се опитва да събере изплъзващите се отломки от паметта си, все повече въпроси изплуват: кой е съседът, който мълчаливо работи под капака на своята кола? Защо Джини не позволява кракът му да стъпи в имота й? И защо Уотър има чувството, че го познава?

Двайсет и четири годишният Джеси Уелс не знае кога Уотър ще възвърне паметта си. За нейно добро се надява това никога да не се случи. Той е сигурен, че така тя ще е в безопасност и много по-щастлива. И тъкмо заради това трябва да стои по-далече от нея. Защото близостта му ще възкреси истината, която е по-добре да остане погребана.

Бедата е, че изглежда, водата винаги намира своя път към повърхността...

--- --- --- --- ---

             Благодаря на издателство Ибис за предоставеното копие!

  В самото начало когато видях анотацията на книгата, признавам си не останах очарована и честно казано не мислих да я чета, но тогава в един пост на страницата на издателството, точно те ме посъветваха да и дам шанс и че наистина си струва да се прочете... и бяха прави!
Толкова се влюбих в тази история, толкова много ми подейства върху нервите и толкова силно събуди това любопитство в мен и ме накара да изживея абсолютно всяко едно нещо което се случваше с Уотър и Джеси!
К. А. Тъкър е поредният нов автор за мен и един от малкото които много ми допаднаха като стил на писане.

  Ще се опитам да не ви преразказвам сюжета, а по-скоро какво ми хареса и защо точно тази история ми стана толкова скъпа на сърцето.

 ✩ Начина по-който авторката е изградила героите в книгата е невероятен, още от самото начало усетих връзка с тях и по-този начин аз преживявах всеки един момент с тях и това всъщност е нещо на което много държа.

 ✩ Самата история макар да е спадаща към Романтичните романи, далеч бяга от типичните и клиширани неща на този жанр. Лично аз не бях чела точно такъв тип история, беше ново и различно.

 ✩ През цялото време докато четях се усещаше мистерия и дълбоко пазената истина, която всъщност е разковничето на развръзката за това, коя всъщност е Уотър и какво и се е случило. Определено ме държеше на тръни през цялото време.

 ✩ Авторката е подложила главната си героиня пред много сериозни препятствия и се сблъсква с съвсем реални ситуации. Хареса ми и това че са засегнати много важни теми за една жена - изнасилването, побоя, това да загърбих себе си уж заради доброто на най-близкия ти човек и т.н.
Но пък съдбата си знае своето и всъщност ни показва как в най-трудния момент, може чрез една спукана гума на колата, да попаднем на най-подходящия човек. И в последствие на ново прекрасно и любящо семейство.


  Определено историята на Уотър и Джеси за мен е необикновена, заобичах ги и от всички представени ни герои, те разбира се изпъкват. Страшно борбени характери, след като се запознават и искрата между тях пламва, трудностите тепърва започват. Биват радостни, съкрушени, безпомощни, но на първо място истински влюбени един в друг. Душевната връзка между тях е много по-силна от плътската и всички тези фактори ги задържат заедно и постигат това на края да бъдат заедно!
Хареса ми и това преминаваме между "ПРЕДИ" и "СЕГА" - така е структурирана самата книга и развитието на историята.


 И накрая да обърна вниманието и към самото издание което ни предлагат от издателството. Корицата е поредната красива, която Ибис предлагат и много повече ми харесва от оригиналната, а българската корица е дело на Милена Ковачева. Превода е на  Диана Кутева. И разбира се не на последно място е вече така познатият тематичен книгоразделител, който съпътства всяка една книга на Ибис!


    " Но Джеси, с тъмните си очи, силната челюст, с начина, по който тялото му се движи...
     Джеси е великолепен."

    " Питам се защо реагирам така на близостта му. 
      Питам се дали това трябва да ме притеснява. 
      Питам се защо не ме притеснява." 

     " Когато бях малък, обичах да послъгвам - признавам смутено. - Дядо казваше, че истината е като водата: няма значение колко усилено се опитваш; тя винаги намира начин да излезе на повърхността. Тя е упорита."

      "Дали съм щастлива?
       Аз съм изгубена и все пак съм някак намерена. 
       Аз се страхувам и все пак съм някак спокойна. 
       Аз се нося по течението и при все това съм някак си... у дома."

      "Умът може да бъде измамно нещо.
       Ала не може да се мери със сърцето."


--- --- --- --- --- 


                                             Благодаря Ви,за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ