Пропускане към основното съдържание

BOPS: "Направи своя избор"



                                           Здравейте, приятели!


    Определено, октомврийската кутия на BOPS е един добре направен избор за мен. Защо, може би ще се запитате и с най-голямо удоволствие ще ви споделя. Не веднъж съм споменавала че като емоция и удовлетворение тази кутия няма равна. Има такива кутии, които не ми допадат толкова, такива които ми харесват и намирам как да използвам нещата вътре и последната категория са тези които обожавам, (и са една идея по-специални за мен) а "Направи своя избор" е третата такава. Буквално след като я отворих и започнах да вадя нещата, едно по едно, се разпищях. И сега без повече да се бавя ще ви покажа, по-детайлно какво съдържа кутията.


    1. Два книгоразделителя, вдъхновени от "Друговремец" от Диана Габалдон и "Аз, вещицата" от Дебора Харкнес. 


     Изработката на книгоразделителите е дело на Моника Писарова (МОПИ), мисля че повече няма какво да добавя. Изключително красиви!
Признавам си книгоразделителя свързан с "Друговремец", беше едно от нещата, заради които изпищях. Изключително много, ама много обожавам сериала, изгледах и трите сезона един след друг и нямам търпение за следващия. Също така искам да ви споделя че всъщност, Сашо от Bookadore, беше човека който ме запали, във няколко видеа, споменаваше за "Друговремец", за книгите и колко много са интересни. А, аз пък реших да пробвам със сериала и просто се влюбих, като първо страшно много харесах Клеър и малко след това и Джейми - сега просто ги обожавам!
Колкото до "Аз, вещицата", не съм чела книгите, но знам че също има сериал. Може би и до него ще стигна някой ден и все пак книгоразделителя ми харесва. 

   "Не бива да те е страх от мен. Нито от когото и да било, докато съм с теб." 
                                                                                                               - Джейми, "Друговремец"


   "Никой няма право да казва на две същества, че не могат да се обичат."
                                                                                                              - "Аз, вещицата"


      2. Забавни бухалско-очилати чорапи.   


    Този път чорапите са по-голям номер и ще мога да си ги ползвам, тъй като в една от миналите кутии отново имаше чорапи, (които бяха супер готини) но номера беше малък и просто за да бъдат използвани трябваше да  ги дам на майка ми. Освен това аз обичам бухалчета, сови и такива подобни, когато чета нося очила, затова че не виждам как няма да ми харесат. А чорапите както виждате са предоставени от http://pochorapi.com/.

      3. Една от четирите мотивиращите и забавни книги на Сара Форд - "Бъди лама".
                                       (издателство: Orange Books)

 
      Още от самото начало когато излязоха книжките им бях хвърлила око и бях решила една по една да си ги взема, изглеждат изключително красиви,а и забавни. Оранжевия цвят ми е любим и много се зарадвах когато видях че точно тази ми се е паднала в кутията. 

       4. Традиционните книгоразделител BOPS и информационна картичка. 
  


            И този месец, разбира се историята продължава, още малко остана докато я съберем цялата. И също така часовника който е  нарисувам страшно много ми харесва и се връзва със книга която е сложена в кутията този месец. Лично за мен информационната картичка е много полезна, а при вас така ли е? 

        5. "Игра на живот" от Кен Гримуд 
                   (издателство: Orange Books) 

   

              След като прочетох анотацията отзад, (а тя само леко загатва за какво става въпрос) веднага ми стана доста интересно и реших че ще я прочета. А самото копие, което издателството ни предлага е много красиво, издържано във черно и бяло и съвсем малки елементи в жълто. 




 Както вече казах изключително любима ми стана тази кутия, доволна съм за пореден път. Другия месец, кутия няма да има, но пък за сметка на това през Декември ще е двойнааа!!! 
А за предстоящи поръчки, мястото е ето тук

--- --- --- --- --- 


                                             Благодаря Ви, за отделеното време!!!  

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ