Пропускане към основното съдържание

Моят първи "Коледен Панаир на Книгата" 2019




                            

                                        Здравейте, приятели!




Панаира приключи и ето ме и мен с отзиви за него.
Не знам дали не е много крайно мнение, но аз смятам че всеки един четящ човек трябва поне веднъж да посети това мероприятие. Да, знам че всичко най-вече зависи от финанси, но определено ви казвам, заслужава си и то много.

 Гледала съм много влогове от Панаира и така тайничко се надявах някой ден и аз да успея да го посетя. Стоях ли стоях и накрая съвсем спонтанно, преди около месец и половина взех решение че ако аз сама не направя нещо за да отида на Панаира няма кой друг да е.
И така заедно с най-добрата ми приятелка бяхме два дни там.
Хванахме си бързият влак и приключението започна.
От ЖП Гарата се запътихме към центъра на София, където си намерихме място за през нощта.
Но, това не е интересното и важното, а по-скоро след това. Запътихме се към НДК и вълнението ми нарастваше. Вълнувах се може би не толкова за книгите които ще си взема, а по-скоро за хората с които исках и в крайна сметка успях да се срещна.

Но, първо все пак да кажа и няколко думи и за НДК. Прекрасна, голяма и определено внушителна сграда, но... когато влязох вътре, атмосферата бе още по-хубава. Толкова много хора, дошли заради книгите и срещите с издатели, изложители, блогъри и влогъри.
Щандовете бяха разположени на 4 етажа, които лично аз за два дни обиколих около най-малко 1000 пъти, но беше толкова магическо че просто нямаше как.

Когато тръгнах за Панаира, си бях поставила няколко задачи, които исках да си изпълня. А именно много държах да се срещна с Преслава от издателство Ибис, Йоана от издателсво Емас и Хриси  Hrisilandia от издателство Софтпрес. Макар да бяха кратки срещи, тъй като все пак имаше и други хора които искаха да се сдобият с книги от техните щандове, аз съм изключително щастлива. В тези кратки моменти, всъщност успях да им кажа колко са прекрасни, да им благодаря за невероятни книги с които ме радват като читател и за красивите жестове.
 (Това бе само една от задачките... 😋 )

✪ Разбира се че нямаше как да не се сдобия с книги от тези издателства:

   ☆ Издателство Ибис: 

     "Кралица на Нищото" от Холи Блек #3
     "Дракончето с Шоколадово сърце" от Стефани Бърджес
               Благодаря прекрасна Преслава

    и подаръчна кутия в която има чаша, календар и картичка.


   ☆ Издателство Емас: 

     "Песен за сянката" от С. Джей-Джоунс
     "Пантера: В плен на снежният глобус" от Ержи Кертес
             Благодаря и на лъчезарната Йоана и по-нейна препоръка, макар и за подарък си купих книгата "Немезида" от Ю Несбьо.
   Също така успях да се запася с едни много красиви книгоразделители.

 ☆ След това се запътих към Хриси и Издателство СофтПрес: 

  От там си взех две книги, по-нейна препоръка, а именно.
     "Вярвай в чудеса" от Павлина Делчева-Вежинова
     "Малката пекарна в Бруклин" от Джули Каплин

Следващите ми покупки бяха от щандовете на:

  ☆ Издателство Orange Books: 

   "12 часа преди Коледа" от Десислава Чучулайн
        Освен с книгата, успях да се сдобия и с автограф от авторката и искам да ви кажа че е много готина.

  ☆   Издателство Мармот: 

    "Кико" от Радостина Николова
    "Кой вдига врява?" от Пола Шер

  ☆ И последно, но също много, много важно за мен.
Покупки от ANIMAL RESCUE SOFIA: 

  Календар за 2020г. с едни много, много красиви кучешки муцунки.
  "Суперсилата на Лили" от Надя Станчева
  и торба от плат, като всички приходи ще отидат за техният приют и прекрасните четирикраки приятели.

Така, оставям покупките на страна и дойде време да спомена и другата част от хората с които се срещнах.
А те не бяха малко и все така скъпи за мен. ( да се срещна с някои от вас, бе следващата ми задачка... )
Много се радвам че успях да се срещна с Краси от Krasi's_Bookish_World  , Сашо от Bookadore , Райс от Четат ли двама, Симона от a_bookwish , Мартин от Library of Souls , Нора от Magicalxpages , Зинети от booksattack 
Не успях да се видя със всеки който искам, но запазвам си следващият път! 😊

Много се надявам да не пропускам някой, но ако е така много се извинявам, не е нарочно, просто емоциите и вълнението ми все още не са минали от прекрасният уикенд.
 Всички бяхте прекрасни, страшно съм щастлива че успях да се видя с вас, надявам се да се видим отново и защо да не за малко по-дълго.
Благодаря Ви, прекрасни хора!!!

Ще завърша с една среща, която също както другите ще пазя в сърцето си, като скъп спомен. А именно срещата ми с Камелия Кучер.Това беше последната ми задача, която много исках да осъществя преди да си тръгна от Панаира.

Следя Камелия Кучер в социалните медии още от както излезе "Дом" и единствените ми наблюдения от там бяха че е мил, земен и много лъчезарен човек.
Първата и книга "Дом", признавам си имам я още от както излезе, но все още не съм я прочела, а дори нямам и основателна причина.
Но, миналият месец прочетох "Нощ" и буквално се влюбих в тази книга, за мен тя е съвършена и специална. Но за нея повече в ревюто което предстой да напиша, съвсем скоро.
След като прочетох книгата и се влюбих в историята, стилът на писане на авторката и от това което бях виждала из интернет свързано с Камелия Кучер, много, много исках да се запозная с нея. Е, това се случи и сега вече на 1000 % си затвърдих мнението. Страшно мила, земна, готина и през цялото време усмихната.
Страхотна жена, писател и човек!!!
Благодаря за милото пожелание и автограф, сега книгата ми е още по-скъпа и нямам търпение да се видим отново!!!

Знам че може би се повтарям за 100000 път, но Благодаря Ви, прекрасни хора за невероятните емоции, които ми дадохте!!!
Да бъда една от вас, за мен е нещо безценно и специално!!!


--- --- --- --- ---


                    
                                  Благодаря Ви, за отделеното време!!!


Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ