Пропускане към основното съдържание

Август 2018 FlamBox: " Лятна фиеста"



                                                    Здравейте, приятели!





       Днес ще ви представя и втората ми кутия от Четящото фламинго.
Слънце, плаж, студена напитка, почивка, време за една Лятна фиеста, каквато е темата и на кутията. Както вече споменах това е едва втората ми кутия FlamBox, но отново останах страшно доволна, всичко което се намира вътре в нея крещи ЛЯТООО, от артикулите, та чак до жълтата опаковъчна хартия която не се вижда на снимките.

   Без повече да се отплесвам излишно, ще ви покажа какво имаше в кутията.


        1. Свещ "Само още една глава". 




     Сами виждате колко лятно изглежда свещта. Обичам свещи, особено книжните, харесва ми жълтия цвят и освен това никога не бих отказала още една в колекцията си. Мисля че всеки един книжен човек е казвал поне по-веднъж на някого, "Само още една глава", нали?! 😜 А колкото до аромата, разбира се много свеж и лек - Карамел, Ябълка и Кафе.


       2. Ароматно кафе "Целувката на Ана" от "THE COFFEE ROOM".




      Когато го извадих първо си помислих че е чай, но след като го разгледах по-обстойно и разбрах че всъщност е кафе, останах много доволна и все пак изненадана от присъствието на такъв вид артикул. Като човек който е луд по кафето, ( ама буквално) обичам да опитвам всякаква възможна разновидност а това определено е нещо различно и в най-скоро време ще си го отворя и ще си приготвя чаша кафе. 


        3. Специално подбрани рецепти за различни книжни коктейли.




     Определено се е получила много готина идея с тези рецепти. Още нещо което много ме изненада е рецептата от "Дотук с издънките" на Жил Льогардиние - Лимонада от киви. Съвсем на скоро прочетох книгата и буквално се влюбих в нея, спомням си за тази лимонада и много исках да си я направя и ето че сега това ще ми е по-лесно след като имам нагледно и рецепта. 


        4. Керамичен термос.




     Разбира се, как да си направим напитка от вече предложените ни, ако няма къде да ги слагаме. Термосите мисля че ги има в два вида, ( или поне толкова видях, Дес 😜) лично моят много ми допада и се радвам че ми се е паднал този тъй като на другият има розово, а аз не съм почитател на този цвят. 



         5. Картончета за снимки. 



     Не знам как точно ще ги оползотворя най-вече със залепянето на снимките, но определено много ми допадна като идея и ще си измисля какво да ги правя, излишно е да казвам колко красиво и цветно изглеждат... 😜


        6. Читателска карта. 

     Читателската карта е нов артикул за кутията, който ще присъства в всяка една следваща кутия. 



















   Картата, може би е едно от любимите ми неща и ще си я ползвам точно за тази книга от кутията, макар и не прочетена през Август, а след това ще си я прибавя към Читателския дневник на Orange Books. 














        7. Торбичка свързана с темата на кутията. 

     Ето и торбичката за този месец, която пазеше вътре в себе си и книгата. 




















     Разликата от другите торбички е че снимката която е използвана, не е корицата на книгата а снимката от информационната картичка, цитатът отзад е доста добро допълнение. 















      8. "Най-доброто в теб" от Колийн Хувър
              (Издателство: Ибис) 


  

         Чела съм само "9 Ноември" от Колийн Хувър и много ми хареса, след като видях че Ибис ще издават още една книга на авторката, много се зарадвах, прочетох анотацията и мисля че ще ми допадне самата история. Радвам се че тази книга е избрана за лятната кутия, а колкото до мен, съвсем скоро мисля да я прочета и мога само да се надявам и тази да ми хареса толкова колкото и предната която прочетох. 


  
     И този месец останах доволна и доста приятно изненадана от книжната кутия която си взех, определено след известно време отново ще си поръчам  FLAMBOX, без да се замислям ви я препоръчвам ГОРЕЩО и с две ръце. А мястото от където може да си я поръчате е ето тук https://thereadingflamingo.com/ 



--- --- --- --- --- 


                                     Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ