Пропускане към основното съдържание

"Ед Шийрън: Пътуване в образи" от Ед Шийрън и Филип Бута





                                                 Здравейте, приятели!





      
                               Издателство: AMG Publishing
                               Страници: 208
                               Цена: 24,95лв.








--- --- --- --- ---

    АНОТАЦИЯ: 

Впечатляваща колаборация между един от най-успешните творци в съвременния свят Ед Шийрън и художника и приятел от детството му Филип Бута.

Книгата ще ви разкрие лични моменти от живота на Ед, както и историята зад музиката му от самото начало. Ще разберете какво е оказало влияние върху творчеството му и кое го е вдъхновявало, за да се превърне в това, което е днес – изпълнител и автор на песни, спечелил любовта на милиони фенове. Книгата оживява с фотографии, запечатали едни от най-важните моменти в живота на Ед, както и със забележителните илюстрации на Филип Бута.

--- --- --- --- ---

  Мотивираща, забавна и откровена такава е историята която самият Ед Шийрън и неговия добър приятел Филип Бута ни предлагат.
Напълно откровен и стъпил здраво на земята бих казала е младия и много готин певец. В тази книга, ни разказва как още от най-ранна възраст се е занимавал с много и различни неща, а колкото до музиката - с практика се става толкова добър колкото е Ед.

Самата книга е структурирана по-много добър начин започваме с това как се е разпалила искрата към музиката, преминаваме към няколко годишно лутане из цяла Англия, след това към плавното откриване на таланта на Шийрън от различни фестивали и някои радиа до САЩ и изпълнението му в Medison Square Garden.
Разказва за това как още на 16г. заминава за Лондон, там се запознава с хора които малко или много му помагат по-пътя нагоре, други пък не се отзовават, но това което ми направи впечатление е че Шийрън не се отказа до края. Разказвани и за това колко трудно му е било в столицата на Англия, имало е моменти в които му се е налагало да спи и по-пейките, но пък в последствие е намерил истински приятели на които може да разчита.

Повече от самата история няма да ви разказвам, но да знаете че има още много интересни неща които разказва Ед. Шийрън е един от най-любимите ми изпълнители и от това което бях виждала от интервюта, бях останала с впечатлението че е много готин, земен и истински човек. ( да, вярно е че от едно интервю не може да се съди какъв е човек и все пак, малко или много се виждат тези неща, според мен)
След прочита на книгата, това ми впечатление се затвърди още повече, казва неща които много така наречени "известни личности" не биха си признали, другото което ми направи впечатление е че не се опитва да се прави на друг - признава си на драго сърце че обича да пуши и от време на време да си пийва. - (не всеки "известен" би си признал)
Харесва ми че и до ден днешен не е забравил хората от преди да стане известен и тези които са му помогнали за това, показва уважение и признателност към всички тях.

И със предишното ми изречение, явен пример е самият Филип Бута, те се познават от много малки, когато са били на 15-16 години. През годините са изградили много добри приятелски взаимоотношения и известността на единия като певец и на другия като художник, не им е попречила да запазят взаимоотношенията си. 
И тук ролята на Филип Бута е точно на художник и то много добър. Непосредствено с текста са поместени и много негови илюстрации, било на Ед или такива свързани със музика му. Също така има и доста богат снимков материал.

Последно искам да обърна внимание и на българското издание, корицата е оригинална и страшно красива, определено се откроява когато се сложи на рафта, но зеления цвят много ми харесва. Българската адаптация на корицата е дело на един от най-добрите в тази професия а именно на Стоян Атанасов от Kontur Creative. Превод - Бистра Георгиева.


 
          Едни от най-любимите ми песни на Ед Шийрън: 

   
      ♫ "Sing" featuring  Pfarrell Williams
      ♫ "Perfect"
      ♫ "Don't"
      ♫ "Photograph"
      ♫ "Shape of You"
      ♫ "Galway Girl"
      ♫ "River"featuring Eminem
      ♫ "I See Fire"- "The Hobbit: The Desolation of Smaug"- movie
      ♫ "Thinking Out Loud"


  "Аз съм изпълнител и автор на песните си от самото начало. Работих усилено, за да фокусирам гласа и стила си в една точка, в която просто съм себе си и не се опитвам да бъда някой друг.
Предполагам, че по същия начин стоят нещата и с външния ми вид - никога не съм се опитвал да бъда нещо, което не съм."


  "Аз съм живо доказателство, че хората не се раждат с талант. Ако чуете ранните ми записи, ще разберете, че не мога да свиря на китара и всъщност не мога добре да пея и да пиша музика. Всичко е въпрос на практика - всичко се учи с практика.Започва с една малка искра и зависи от това дали я разпалвате, или не. Трябва да я развивате и да работите върху нея."


  "Имам познат - удивителен пианист, с когото свирехме заедно на първия ми училищен концерт. Родителите му искаха да отиде в университет и така се сдоби с диплома по европейски политики. През последните две години работи в кафене и не знае какво иска да прави. Е, важно ли е наистина човек да има диплома? Ако искате да станете лекар, трябва да учите и да имате диплома. Но не ви трябва, ако искате да станете музикант или механик, да работите в радиото или да се занимавате с журналистика. Може и да ви трябва диплома, за да започнете, но - ако трябва да сме честни, ако сте на шестнайсет и кажете: "Искам да правя чай", вече сте започнали. Просто се изправете и бъдете готиният тип, който прави чай. Или настройва оборудване и сменя струни, както правех аз."

  
  "Това е моята музика и тя трябва да бъде такава, каквато аз я искам. Затова нещата се получават: защото хората виждат, че не съм част от маркетинговата машина. Всичко идва от мен." 


  "Наистина ми харесват живите концерти. Понякога забравям думите, но не се притеснявам, че ще получа сценична треска. Мисля, че ще сгреша, ако го направя. Публиката ти дава много енергия. Определено е зареждащо да си там горе, изправен пред толкова много хора. Очевидно зависи от това колко е голяма публиката, но моята винаги е чудесна." 





                                       Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ