Пропускане към основното съдържание

"С обич, завинаги, Лара Джийн" от Джени Хан



                                             Здравейте, приятели!




                               Издателство: Ибис
                               Цена: 12,90лв.


--- --- --- --- ---

       АНОТАЦИЯ:

Лара Джийн е щастлива, че най-накрая всичко в живота й върви по план. А и предстоят още толкова интересни неща: екскурзията на класа им до Ню Йорк, денят на завършването, традиционната седмица на плажа след дипломирането, както и сватбата на баща й с госпожица Ротсчайлд. А после двамата с Питър ще заминат за колежа, който е достатъчно близо до дома й, за да може тя да се връща през уикендите вкъщи и да пече любимите си шоколадови сладки.

Животът не може да бъде по-хубав!

Или поне така мисли Лара Джийн, докато не получава неочаквана вест.

Сега момичето, което се страхува от промени, ще трябва да преосмисли своите планове. А когато сърцето и разумът ти говорят различни неща, кое трябва да послушаш?


--- --- --- --- ---

  Когато попаднах на първата книга си мислих че няма да ми хареса и че едва ли ще продължа с поредицата, но когато я прочетох, ми хареса и то много. И ето вече пиша ревю на третата и за съжаление последна книга за Лара Джийн.
Ревю на "До всички момчета, които съм обичала"
Ревю на "P.S. Все още те обичам"

Както и при втората книга, тук действието продължава малко след като приключи в "P.S. Все още те обичам". Промените, неволите, притесненията и готвенето продължават за Лара Джийн на пълни обороти. Предстой й завършване, бал, отиване в университет и голяма промяна в семейството й. 
Разбира се напълно в неин стил Лара Джийн вече има план, който е готова да изпълни на 100%, но както обичам да казвам, не винаги нещата се подреждат така както ни се иска. Та, Кови иска да продължи учението си в Вирджинския университет, едно защото е близо до домът й, и второ защото Питър също ще учи там и така ще продължат да бъдат заедно. След много чакане и чудене дали ще бъде приета точно в този университет Кови, разбира че все пак не е избрана и честно казано от там нататък започва по-интересното. Отново ще станем свидетели на това през какво ще преминат Лара Джийн и Питър и докъде всъщност ще стигнат, след като завършат и как ще продължат за напред. Марго също се появява и то по-щастлива и от преди, а Кити е, Кити си е Кити - няма друга като нея, голям образ.
Повече няма да навлизам и да ви разказвам какво ще се случи защото се страхувам че ще ви издам нещо важно, а не искам да ви отнемам удоволствието сами да го откриете.

Определено имах нужда да прочета една такава история и това че превърналата се в моя любимка Лара Джийн е в главната роля е още един плюс. Всичко което се случи в тази последна книга ме накара да си спомня с много голямо удоволствие за моя бал, приготовленията за него и всичко съпътстващо го. Също така си спомних и последните дни от гимназията, какво беше и че колкото и да е било трудно или пък ние да не сме слушали класната си, е било готино и не бих отказала да се върна отново, та дори и за малко в класната стая.
Определено Джени Хан ме спечели със стила си на писане, тя ни предостави три прекрасни тинейджърски книги, с добре изградени герои, кои наивни, кои лоши, популярни или пък зубари, но в края на краищата забавни и незатормозяващи. Хареса ми и финала, абе всичко ми хареса и в момента в който затворих последната страница, вече ми липсваше всичко. Книгата,  "С обич, завинаги, Лара Джийн" Джени Хан е посветила на феновете си, което за мен я прави една идея по-специална, а аз от моя страна като неин фен, мога да кажа само БЛАГОДАРЯ!
Ще си позволя да цитирам авторката, но тя го е написала много по-добре от мен, това което чувствам към самите книги.

       "Най-съкровеното ми желание е да сте щастливи и доволни от края на историята за 
        Лара Джийн. Този път наистина е краят за мен и Лара Джийн. Но тя ще живее в сърцето ми, защото пътят винаги има завой." - Джени Хан

Ееее, както ви казах по-добре казано и описващо, това което чувствам няма на къде. И остана последно да обърна вниманието ви към самото копие, което издателство Ибис ни предлагат. За пореден път прекрасно и качествено изработено, хартията, шрифта, всичко е много добро. Книгата е направена да се отваря точно колкото е нужно за да не се налага да мачкаме гръбчето, корицата е оригиналната и както предните две и тази е много красиво адаптирана на български, и не на последно място традиционните за издателството, книгоразделители. И друго също много важно е превода, който както и в предишните книги бе на ниво - дело на Силвия Желева.
Единственото което ми остава е да гледам филма който излезе по Netflix, погледнах бегло актьорите, които изпълняват ролите на Лара Джийн и Питър и мисля че избора е много добър. Съвсем скоро ще се постарая да го изгледам, а аз ще се радвам да разбера, вие какво мислите за филма? 


        "Можем ли с Питър да сме като тези две дървета - разделени и все пак докосващи се?
         Защото мисля, че мога да бъда щастлива тук. Може би аз също се виждам тук."


        "Чувала съм хората да казват, че човек среща най-добрите си приятели в колежа и те 
         са тези, които ще познаваш през целия си живот, но съм сигурна, че ще познавам и 
         Крис през целия си живот. Аз съм човек, който пази и съхранява. Завинаги."  





--- --- --- --- --- 


   
                                                 Благодаря Ви, за отделеното време!!!
 

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ