Пропускане към основното съдържание

#КОЙТАГ




                                                            Здравейте, приятели!


 
     Ето още един доста интересен и доста труден таг за мен, а именно #КОЙТАГ, авторите са Лина и Дес от Среднощен разговор за книги и филми.
Този таг определено е различен и признавам си, отнеми доста време докато успея да отговоря на въпросите, но пък за мен беше предизвикателство. Благодаря ви, момичета че ме тагнахте.
Сега без повече да се мотая, минавам към въпросите и се надявам да ми се е получило, защото доста се изпотих, докато си нахвърля отговорите.


    1. На кой положителен персонаж отчаяно искате да помогнете да победи злото? 

 

      Като един явен любител на YA жанра, веднага отговарям Селена Сардотиен. Аз я обожавам и винаги бих я подкрепила в името на правдата.


     2. С кой отрицателен персонаж искате да осъществите злия му план / да му помогнете да победи \ смятате, че има смисъл в злините му? 



      Ризек - Защо той ли, ами от всички отрицателни персонажи с които съм се срещала в книгите, този ме е изкарал извън нерви най-много, което за мен е знак че е наистина един добре изграден лош персонаж, а колкото до смисъла в злините му... ами няма много смисъл в тях... 

  
     3. На кой положителен персонаж бихте помогнали да оцелее и евентуално как? 

  



       Хеймич Абърнати - ще му бъде трудно, ще му бъде гадно и със сигурност ще изпадне в абстиненция, но ще му спра алкохола. Харесах Хеймич още от самото начало като персонаж и бих искала да оцелее.


     4. На кой отрицателен персонаж бихте помогнали да оцелее? 



     Ще избера президент Сноу, за мен той е толкова гениален в лошотията си, че ще бъде грях ако не се опитам да го спася. Определено един такъв герой, като Сноу, обогатява цялата история и в трите книги ме държа на тръни, до къде е способен да стигне и макар да беше ясно че няма пред нищо да се спре, имаше моменти в които си казвах е и все пак и той трябва да има спирачки, ама нееее... 


    5. А кой положителен персонаж бихте убили? 

  

    Раду - по принцип, смятам че е важен персонаж за тази история, обаче на моменти тази негова доброта ми идваше в повече и за част от секундата ми идваше идеята, дали не трябва да му се случи нещо.  Ревюто е ето тук.
  

    6. Кой отрицателен герой смятате, че пропуска заслужена смърт? 

     Тук ми е доста трудно да отговоря, защото всички за които се сещам, са си получили заслуженото! 

    7. Кой положителен персонаж би се вписал в друга книга / поредица и би помогнал на бандата да спаси света? 

    

















     Доста, доста мислих и ще кажа Зоя от "Проклятието на Воронина" и Делайла от "Четирите цвята на магията", като тук искам да уточня че Зоя трябва да влезе в света на Делайла. Каквито са луди и двете, стегнат ли се, вярвам че ще бъдат страшен екип. Ревю "Вестители - тук, а на "Четирите цвята на магията", може да намерите ето тук.


   8. Кой отрицателен герой би помогнал на събрат от друга книга / поредица да изпълни пъкления си план? 

 

















       Краля на Адарлан и неговият колега от "Принцеса на пепелта". Мисля че и двете кралски величества са достатъчно зли и биха се сработили доста добре за да вгорчат живота на всеки. Ревю на"Кралица на сенките" - тук , а на "Принцеса на пепелта", може да намерите тук.



 --- --- --- --- --- 


                                  Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ