Пропускане към основното съдържание

BOPS:Limited edition: "Благословени" от Цветелина Владимирова







              Здравейте приятели, тук съм за да ви покажа какво има във Лимитираната кутия BOPS.
                     Темата е: "Благословени" от Цветелина Владимирова


--- --- --- --- ---


 Ето и третата лимитирана кутия (за мен втора) които "Четат ли двама" ни поднесоха, както споменах във Инстаграм, тази кутия беше най-чакана от мен и много се радвам че успях да си я поръчам.
Кутията е свързана със издаването на третата и за мое съжаление последна книга на Цвети Владимирова а именно "Благословени"
Признавам си че когато за първи път видях "Вестители" подходих към нея със съмнение и честно, бях във голяма заблуда защото книгите са невероятно интересни и различни. Заобичах историята, героите и със сигурност не на последно място и Цвети, която е супер земна и това че комуникира със нас, нейните фенове е много специално в моите очи.
Благодаря ви Алекс и Райс! Благодаря, Цветелина Владимирова!



   1. Ръчно изработена специално за лимитираната кутия дреха за книга. 





  Аз съм човек който обожава така наречените дрехи за книги и тази е добре дошла за мен. Много ми харесва, синя е, като корицата на "Вестители". Има още 2 вида, като цветовете са от другите корици. 
 Както виждате приятели дрешката си има и надпис, на моята е "Не ме закачай чета!". 
Истината е че когато започна да чета и някой от нашите (най-вече майка ми) реши че им трябвам за нещо и ме извикат, това е репликата която чуват от мен! 😂

    
    2. Плакат с корицата на финалната книга от поредицата на Цветелина Владимирова "Благословени". 





  Когато "Четат ли двама" направиха лимитираната кутия "Пазители", бяха ни зарадвали със два плаката от първата и от втората книга, сега отново имаме плакат, който ще си прибавя към тях. 



      3. Изработени специално за лимитираната кутия подложки за чаши с вдъхновяващи цитати от поредицата. 

  
       От книга първа: 

"Майната му на практичното!" - Зоя 














 
От книга втора:

 "Ще се караме после. Като истинска 
    двойка." - Дорин












 
 От книга трета: 

"Виж, дори звездите в небето са изгаснали в 
   нощ като тази." - Маркус 














 И трите подложки толкова много ми харесват и ме кефят че повече просто няма на къде. 
  Още едни ценни придобивки към библиотеката ми. 

      
     4. Три ръчно изработени свещи, всяка посветена на герой от поредицата. - Като всяка една от тях е съгласувана със Цветелина Владимирова. 





          ✩ Ксения - Касис, Жасмин, Чаена роза и Карамфил. 
          ✩ Игор - Лайм, Босилек и Мандарина. 
          ✩ Маркус - Шоколад и Мента. 

 И трите свещи миришат много хубаво, но тази на Игор ми допада една идея в повече, много ми харесва мириса на лайм и мандарина. 
 Свещите са от 100% натурален соев восък. 
The Candle Kingdom


           Иии стигаме до книгата... 


  5. "Благословени" от Цветелина Владимирова 
       Както във "Пазители", Алекс и Райс са се постарали, да ни зарадват отново със автограф от авторката, за което много ви благодаря. 
 Когато получих кутията във понеделник, много се зарадвах но и ми стана малко мъчно, защото финала на поредицата е вече при мен и когато прочета книгата всичко приключва. Незнам дали съм готова да се разделя със любимците ми Ксения, Игор, Зоя и още няколко от героите. И все пак тези дни ще в започна и ще и се насладя на 100%. 
 😍 Цвети Владимирова, благодаря ти за тази прекрасна поредица и затова че си толкова готина и земна, нямам търпение за нещо ново от теб. (надявам се да е скоро 😉 )
 😍 "Четат ли двама", благодаря ви за пореден път че сте толкова невероятни и ни радвате всеки месец със BOPS и видеата които правите.
https://bopsbox.wordpress.com/


--- --- --- --- ---
 

                                
                                         Благодаря Ви, за отделеното време!!!
 
   

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ