Пропускане към основното съдържание

The End of The Year Book Tag 2019







                                               Здравейте, приятели!




     Октомври месец е към краят си, а както ми се случва през тази година, имам едно такова чувство че месеците минават много бързо и докато се усетя вече ще започваме новата 2020г.
Но преди, това все пак има известно време.
Скоро не съм правила таг, нито тук, нито в Instagram, (а имам доста) за което се извинявам, но все не успявам да смогна с времето си. И все пак ето ме на... тук съм и то точно с таг, прекрасната Амаиро A Court of Books and Magic с която имах голямото щастие да се запозная миналата година на LitCon, ме тагна и с най-голямо удоволствие ще го изпълня.


       Има ли книги, които си започнал/а тази година и трябва да довършиш?

   По-скоро има такива които си бях набелязала да прочета през тази година, те не са много 3 или 4 книги от които прочетох само една планувана. Честно казано сега като се замисля се радвам на себе си че всички книги които съм почнала да чета през 2019г. съм си ги завършила. Защото ако говорим за 2018г. е там вече е друго от нея година си мъкна две които започнах и все още не съм завършила, а аз не обичам да оставям непрочетени книги. Едната е "Сезонът на злополуките" - от нея ми останаха може би 80 страници, но наистина не искам да обидя тези от вас които я харесвате, но... за мен тази книга хич не ми хареса, нищо интересно и поне малко от малко да ме хване и да я завърша. Но все пак съм си обеща че не мога да я оставя непрочетена. А другата е "Каравал" от нея прочетох само 90 страници и после просто ми мина мерака да я чета, но тук не мога да кажа че не ми хареса, просто тогава когато я започнах след това се оказа че ми се чете нещо друго и затова и нея в даден момент ще си завърша.


       Имате ли есенна книга, която да ви подготви за края на годината? 

  Не знам колко точно спада към определението "есенна книга", но през този период бих прочела "Снежно цвете и тайното ветрило" от Лиза Сий. От анотацията ми се струва доста интересна, има малко история, китайски обичай, две момичета които изграждат приятелство спрямо тях и цветя разбира се. Надявам се ако не сега, то до края на годината да я прочета, но нищо не мога да кажа със сигурност, тъй като винаги на момента избирам какво да чета.

 
      Има ли нова книга, която все още чакате да излезе? 

 Чакам "Моята история" на Мишел Обама, като цяло не се интересувам от политика, но от както чух за семейство Обама, от време на време се интересувам от самите тях. Изглеждат готини, позитивни и земни хора. Дори съм си направила пре-ордър на книгата и вече не ми се чака... но няма какво да направя. Другата книга която си чакам е третата книга за Джуд и Кардан, официално излиза през Ноември. Не знам при нас дали ще излезе до края на годината, но като знам издателство Ибис колко са готини, може и да ни изненадат, било и към края на 2019г. Сигурно има и още някоя, но сега не се сещам.


       Кой 3 книги искате да прочетете до края на годината? 

  Едната вече я споменах по-горе, а именно "Снежно цвете и тайното ветрило" от Лиза Сий.
✪ "Очи със слънце несравними" от Антъни Бърджес
✪ "Татяна Лолова - Дневници и Делници" - Под редакцията на Георги Тошев


       Има ли книга, която мислите, че може да ви шокира и да стане новата ви любима книга? 

 "Червената лястовица" от Джейсън Матюс - когато излезе филма в която главна роля бе Дженифър Лорънс, отидох да го гледам на кино и далеч не останах впечатлена, дори не мога да кажа че ми хареса. Намерих повече неща които не ми харесаха. И все пак след известен период видях че има и книга и признавам си първоначално реших че не я искам, няма да прочета и няма смисъл да я взимам. Но след още известно време видях че бе намалена и реших все пак да дам на самата история втори шанс. Със сигурност любима книга няма да ми стане, но по-скоро ще се изненадам ако в книгата намеря малко повече интересни неща.


         Правите ли си вече книжни планове за 2020 година? 

 Все още не, но знам с какво искам да продължа и освен желанието да продължавам с добрите попадения на книги, искам да намирам малко повече време за да си пиша ревютата и да не събирам няколко книги, искам да продължавам да развивам блога, Facebook страницата и Instagrama си, но най-вече се надявам да продължавам да си пиша с всички вас прекрасни хора с които се запознах лично или пък виртуално. И тук ще вмъкна че миналата година си прекарах изключително приятно на LitCon 2018 и много, много ми се иска живот и здраве, догодина да има още едно такова мероприятие. Първа се записвам!!! 😉



Беше ми изключително интересно да направя този таг. благодаря ти Амаиро. Когато си тагнат, чувството е съвсем друго и за мен мотивацията е още по-голяма да направя даденият таг. (май си прося нещо... 😁)
Аз също ще тагна няколко хора и те са: Силвия от My books are My world (много любим блогър и инстаграмър!!!) и Теми от Writing is fun (следя я от доста време и да нейните ревюта са забавни, интересно и пълни с добри препоръки!!!)



                                              Благодаря Ви за отделеното време!!!




Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ