Пропускане към основното съдържание

"Идеите са единствената ти валута" от Род Джъдкинс




                                                      Здравейте, приятели!





                              Издателство: Жануа '98 
                              Страници: 244
                              Цена: 16лв.





--- --- --- --- ---

 АНОТАЦИЯ: 

100 творчески задачи за развиване на креативността

Визитна картичка на призрак, опаковка на бутилка с въздух, нова буква в азбуката и марка от държава „Никъде“ – това те предизвиква да измислиш Род Джъдкинс, лектор в Централния колеж по изкуства и дизайн „Св. Мартин“ в Лондон.
„Също както олимпийският атлет тренира тялото си, творецът – също толкова упорито – е длъжен да тренира своето въображение. Упражненията в тази книга са за ума това, което джогингът, гимнастиката и тренировките с тежести са за атлета. Те ще помогнат на мозъка ти да влезе в спортна форма, за да бъде ефективен генератор на идеи. Тези мини тренировки ще развият концептуалното ти мислене и ще увеличат творческия ти потенциал, каквито и да са професията ти и предишната ти подготовка. Те са разработени така, че да те подтикнат да мислиш извън рамките на общоприетото и конвенционалното“ Род Джъдкинс

--- --- --- --- ---

 Като цяло не съм човек който обича да чете книги на тази тематика за Самопознание, Самопомощ и т.н. Опитвала съм се на един-два пъти и нещата не се получаваха. Но както всяко нещо и тук се оказа че си има изключение от правилото, тази книга дойде при мен, благодарение на издателство Жануа '98 и прекрасния жест, който направиха.

Във нея ще намерим 100 задачи които ни подтикват към творческата и креативна страна която мисля че всеки един от нас притежава. Разликата според мен е че тези страни при някои са доста по-развити отколкото при други. Сега аз съм от тези които искат, но не им се отдава да рисуват.

Книгата е разделена на 10 части и обхваща както нещата които ни заобикалят, така й различни аспекти от същността на човека.
Например:
𝟙. Слуга ли си на инструментите си?
𝟚. Надбягваш ли се с времето?
𝟛. Държиш ли живота си в ръце?
𝟜. Ти- ти ли си?
𝟝. Объркан ли си?
и други.

Това са само част от въпросите зададени в книгата и има още толкова които наистина те карат да се замислиш над тях. Карат те да се замислиш къде се намираш в живота си, правиш ли това което те радва и прави щастлив и какво още можеш да надградиш и постигнеш.
Във всяка една от тези категории има и по 10 въпроса, които са придружени със задачи. Те са най-различни, например да си се представим като бутилка и какъв би бил етикета ни, да проектираме нов вид валута, да помислим над това коя част от себе си бихме дарили на музей и т.н. Определено имаше и още и още интересни задачи за правене и изискващи креативността ни. Лично аз не направих нито една от тях, но както казах, аз нямам таланта да рисувам и другата причина е че по-принцип аз не обичам да драскам по книгите си.

Лично аз не успях да си изпробвам креативността, заради горе посочените причини, но искам да ви кажа че се оказа интересна и полезна за мен. Информацията и интересните факти които са поместени вътре ми бяха много интересни и определено научих доста нови неща за неща от най-различни сфери от живота. Другото което много ми хареса е големият набор от цитати, бих ги описала само с една дума - МОТИВИРАЩИ!
Ако и вие искате да научите интересни факти и информация за най-различни неща, обичате да си вадите цитати или пък искате да се мотивирате и изпитате креативността си, аз ви предлагам точно тази книга. Щом може да задържи вниманието и да удовлетвори любопитството и на човек който не умее да рисува, за мен това значи че тази книга определено си заслужава.
Тази книга не ви казва как да живеете и не ви дава акъл, ако мога така да се изразя. Тя просто ви задава въпроси и ви кара са се замислите, за това което сте постигнали до тук и че всъщност можем да постигнем всичко което поискаме от себе си.

  "Техническите нововъведения ни връхлитат и могат да ни прегазят като валяк. Ако не сме част от валяка, ставаме част от пътя." - Стюарт Бранд 

  "Успехът се състои в това да преминаваш от един провал към друг, без да губиш ентусиазъм." - Уинстън Чърчил 

  "Времето е най-ценният подарък. Отделяйки време за някого, Вие му дарявате част от живота си, която никога няма да си върнете обратно." - Глория Теш 

  "Да се оттегля в някое кафене с тетрадка, да пиша и да се оставя на въображението ми да ме води - това е представата ми за блаженство." - Джоан Роулинг 

  "Постоянно се опитваш. Постоянно се проваляш. Нищо. Опитай пак. Провали се пак. Провали се по-добре." - Самюъл Бекет 

  "Библиотеката на един човек ще Ви каже всичко, което Ви е нужно да знаете за него." - Уолтър Мозли 

  "Хората не осъзнават как една книга може да промени целия им живот." - Малкълм Екс



            Благодаря издателство Жануа '98 за предоставеното копие!


--- --- --- --- --- 



                                        Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ