Пропускане към основното съдържание

MID YEAR BOOK FREAKOUT TAG 2020





                                                                Здравейте, приятели!



     Истината е че този таг е един от любимите ми, тъй като харесвам да си правя равносметка за това какво съм прочела през изминалите шест месеца от годината. А днес когато си търсих старите постове за да видя кои книги съм отбелязала, се оказа че съм го правила само през 2018г. Другата причина е тази че не съм отваряла книга от може би месец и не се очертава и още толкова в най-добрия случай, да се добера до книга, тъй като сега ми се налага да чета нещо съвсем различно.


          А сега вече да започвам и със същинската част:

  1. BEST BOOK  YOU'VE READ SO FAR IN 2020? / НАЙ-ДОБРАТА КНИГА, КОЯТО СИ ПРОЧЕЛ ДО СЕГА? 

 

  "Любов" от Елен Делфорж и илюстратора Кантен Гребан. Успях да се насладя на това бижу, покрай предизвикателството наречено, Пътуваща Любов" и прекрасната Теди. Стиховете в книгата са изключително затрогващи и емоционални. А невероятно красивите илюстрации, мога да кажа че съдържат в себе си още толкова емоции и някак си по-свое му, изпълнени с живот.


   2. BEST SEQUEL YOU'VE READ  SO FAR IN 2020? / НАЙ-ДОБРОТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ, КОЕТО ПРОЧЕТОХТЕ ДО ТУК? 





     Тук не мога да кажа само едно заглавие, тъй като попаднах и на други добри продължения, но тъй като другото ще го спомена малко по-нататък и за да не се повтарям ще кажа, "Златният мост". Макар че и първата книга много ми хареса, тази ми хареса една идея повече, може би защото вече познавах главните герои и приключението в което се впуснаха, бе доста по-мащабно и завързано. Ревю за книгата може да намерите тук

  
   3. NEW RELEASE YOU HAVEN'T READ YET, BUT WANT TO? /  НОВА КНИГА, КОЯТО ОЩЕ НЕ СТЕ ПРОЧЕЛИ, НО ИСКАТЕ?


  

   Отново не бих могла да избера само една книга, но... със сигурност тази е една от няколкото за които нямам търпение при първа възможност да започна. 



     
    4. MOST ANTICIPATED RELEASE FOR THE SECOND HALF OF THE YEAR? /  НАЙ-ОЧАКВАНАТА КНИГА ЗА ВТОРАТА ПОЛОВИНА ОТ ГОДИНАТА? 


   След като прочетох "Аз съм жена чудо" и "Истории за Лека нощ за момичета бунтарки",  мисля че това предстоящо издание ще бъде добро продължение, по-темата и с удоволствие ще се сдобия с нея ,веднага щом излезе. 


    5. BIGGEST DISAPPONTMENT? / НАЙ-ГОЛЯМОТО РАЗОЧАРОВАНИЕ? 



    Като цяло книгата не е  лоша, има си потенциал, но... все още не мога да реша. Може би аз имах различни очаквания, от това което прочетох в анотацията, и ми се стори доста интересна. Но, след като прочетох книгата, не мога да кажа че съм впечатлена, имаше неща за които имах нужда от повече информация, а други ми бяха доста разхвърляни. Ревю за книгата може да намерите тук

    6. BIGGEST SUPRISE? / НАЙ-ГОЛЯМАТА ИЗНЕНАДА? 


    Много се чудих дали да започвам тази поредица, тъй като в нея се разказва за духове, а това далеч не е моето нещо и все пак и дадох шанс. Истината е че много ми хареса, останах изключително изненадана, колко много ми хареса и вече съм до третата книга, само чака да я подхвана.Ревю за книгата може да намерите тук


   7. FAVORITE NEW AUTHOR. (DEBUT OR NEW TO YOU) / ЛЮБИМ НОВ АВТОР. (ДЕБЮТ ИЛИ НОВ ЗА ТЕБ) ? 



     С. А. Чакраборти - Хрониките на Девабад и в частност "Град от Месинг" се превърна в много любима книга. Стилът на писане на авторката е толкова интересен, забавен и завладяващ. 



     8. NEWEST FICTIONAL CRUSH? / НАЙ-НОВ ЛЮБИМ ПЕРСОНАЖ?



   И тук не бих могла да дам само един отговор, но определено без да се замисля ще отговоря че едни от най-любимите ми нови персонажи е ето тази тройка. Локуд и СИЕ, ме разбиха още от самото начало, много забавни образи, кой от кой по-различен и смахнат по-един много интересен начин. Мисля че няма как човек да не ги хареса. 


    9. NEWEST FAVOURITE CHARACTER? / НОВ ЛЮБИМ ПЕРСОНАЖ? 



    Джуд Дуарте - лично аз страшно много я харесвам. Имаше си своите добри и лоши моменти, но смятам че претърпя наистина доста неща, които я направиха по-силна и определено смятам че претърпя и известна трансформация, нейния образ.


    10. BOOK THAT MADE YOU CRY? / КНИГА, КОЯТО ТЕ РАЗПЛАКА? 



     Не съм плакала, но определено тази книга събуди у мен страшно много емоции и не веднъж се просълзих. Една, много емоционална и уютна история. Представена ни е една трогателна и доста реална бих казала история, от която всеки може да си извади поука и мисля че всеки би припознал част от живота си в нея. Ревю за книгата може да намерите тук


     11. BOOK THAT MADE YOU HAPPY? / КНИГА, КОЯТО ТЕ Е НАПРАВИЛ ЩАСТЛИВ? 

   

       Мисля че доста от вас, а  вече и аз, знаем колко е забавна тази книга. Като цяло дуото Кристоф - Кауфман, са известни със своите забавни, смешни и малко по-странни,но пък готини книги. Лично на тази, съм се смяла с глас. Няма как човек да не се чувства щастлив, освен че се забавлява с Отряд 312. Ревю за книгата може да намерите тук


     12. FAVOURITE BOOK TO FILM ADAPTATION YOU SAW THIS? / ЛЮБИМА КНИЖНА АДАПТАЦИЯ, КОЯТО ГЛЕДА ТАЗИ ГОДИНА? 

    Тук за съжаление, все още съм в голям пропуск, но ще се опитам до края на годината да поправя това. :) 


    13. FAVOURITE REVIEW YOU'VE WRITTEN THIS YEAR? /  ЛЮБИМО РЕВЮ, КОЕТО НАПИСА? 

   Както написах и предния път, бих се радвала вие да ми кажете, кое е ревюто което ви е харесало до сега. Винаги когато седна да пиша ревю на някоя книга, се старая, по най-добрият начин да го представя че хем да ви е интересно, хем да е полезно. 


   14. MOST BEAUTIFUL BOOK YOU'VE BOUGHT SO FAR THIS YEAR ? ( OR RECEIVED) /  НАЙ-КРАСИВАТА КНИГА, КОЯТО СИ КУПИ ИЛИ ПОЛУЧИ? 

       


         Ето тази е една от най-красивите с които се сдобих през тази година, а отвътре има още много, много красота! Също така ще отлича и "Любов" от Елен Делфорж и Кантен Гребан, "Аз съм жена чудо", "Истории за лека нощ за момичета бунтарки", "Портрет на една конспирация"...  Ревю за книгата може да намерите тук



     15. WHAT BOOKS DO YOU NEED TO READ BY THE END OF THE YEAR? /  КОЯ КНИГА ТРЯБВА ДА ПРОЧЕТЕШ ДО КРАЯ НА ГОДИНАТА? 




    
        Реално отговора пак не е един, но, "От нас зависи" е една от няколкото книги, които искам със сигурност да прочета до края на годината. Книгата е нещо по-различно от това което аз чета и все пак ме спечели с интересната си анотация и допълнителна информация която получих.


 Е, това са моите отговори за първата половина на 2020г., опитах се да не се повтарям и все пак да си отговоря реално на въпросите, нали и това е целта. Също така, както споменах и в началото, обичам да си правя равносметка било за половин година или пък за цялата. Обобщено ще кажа че съм доволна от прочетените до сега книги и силно си се надявам скоро да успея отново да се върна към тях и да отметна и тези които съм си набелязала до края на годината, плюс тези които предстоят да излязат.


--- --- --- --- ---




                                                 Благодаря Ви, за отделеното време!!!

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Дъщерята на Лунната богиня" от Су Лин Тан

                                                         Здравейте,         Издателство: Artline Studios   Страници: 529   Цена: 27лв.  Искам да ви кажа, че каквото и да напиша за тази книга ще бъде малко, тя за мен е една от онези книги, които всичко ми хареса и не мога да се оплача от нищо. По-скоро искам повече и повече от този свят. Аз съм и лесен и труден читател. Лесен защото много теми са ми интересни и това, че тази история се развива в Китай и включва древна митология, беше основната причина да искам да я прочета. А колкото до труден читател - тук имам предвид мои си, индивидуални неща като например, че не обичам дълги безмислени обяснения на едно нещо в около 15 страници, прекалено дълги глави и някой път пък имам проблем с някой герой и т.н.  Историята на Син-ин е много пъстра, много трудна, но с времето се превръща в много силна героиня, точно каквито обичам. Израстнала на Луната с майка си Чан-ъ, която е Богиня, но в изгнание и Пин-ар вярната им прислужница, младото момиче

"Приключенията на Лиско в гората" от Борис Априлов

                                               Здравейте, приятели!                                  Издателство: Ракета                                  Страници: 152                                   Цена: 26,90лв. --- --- --- --- ---   АНОТАЦИЯ:      Лиско знае от майка си, че каквото и да му се случва, никога не бива да се отчайва. Ето защо, когато орелът Каменар го отвлича, симпатичният ни герой е мъничко уплашен, но и безкрайно удивен от новите хоризонти, които му се разкриват. Междувременно задружните животни от Тихата гора провеждат свое разследване с безброй неочаквани обрати, за да разплетат мистерията с изчезването на любопитното лисиче. С поредицата за приключенията на Лиско, Борис Априлов създава литературно съзвездие, достойно за компания на класики като „Мечо Пух“ и „Пипи Дългото чорапче“. Историите за лисичето, любими и на деца, и на възрастни, отново оживяват с твърди корици и цветни илюстрации, а „Приключенията на Лиско в гората“ е пъ

"Шепотът под вратата" от Т. ДЖ. Клун

                                                          Здравейте,                Издателство: Artline Studios    Страници: 438      Цена: 25лв. "Шепотът под вратата" ми разказа играта. Тази книга е едва втората, която ме разрева от сърце. Толкова, толкова емоции. В нея ще се запознаем с Уолъс Прайс, адвокат, коравосърдечен и пълен егоист. Докато един ден не умира, но тялом, а духом е все още сред хората макар, че не го виждат. И тогава се появяват прекрасните Мей, Хюго, Нелсън и Аполо. Те заедно с чайната "Харонов брод" са междинна спирка, преди починалият да се почувства готов за да продължи напред. И както всяко начало и това е трудно, както за Уолъс така и за лодкаря Хюго и компания.    Някъде след половината на историята, когато си е в разгара, така да се изразя, опредено мога да кажа, че Уолъс е тотално променен. С помощта на другите участници в историята, той разбира грешките си и намира начин да се поправи, дори и не директно. С помощта на Хюго, бившата съ